Nou wat we nu toch weer meemaken!
Normaal is Amy elke avond van 20.30/21.00 wakker tot haar laatste fles van 22.30/23.00 uur.
Gisteravond waren mijn vriend en ik beiden zo verschrikkelijk moe, (na alle drukte van de verjaardagen) dat we gister samen met Amy 20.30 naar bed gingen. Eerst was ze stil, toen begon ze wat te mopperen. Ik ben er heen gegaan en heb haar speen in gedaan. Toen was ze weer stil en 20.45 mopperde ze weer wat. Toen ben ik er weer heen gegaan en heb ik de speen weer in gedaan. Toen is ze in slaap gevallen. Blijkbaar is het al die tijd dus wel gewoon oververmoeidheid geweest. Ze was ook elke avond zo moeilijk, wilde niks en mopperde veel. Ik had dus eerder door moeten zetten om haar wel in slaap te krijgen, maar goed.
Maar wij gingen dus ook slapen en eerst werd ik zelf half 1 wakker. En Amy sliep nog gewoon en was ook helemaal stil. Ik ben naar de wc gegaan en terug in bed. Ik sliep heel onrustig omdat ik dacht dat ze elk moment wakker zou worden. Op de een of andere manier kan ik dan gewoon echt niet goed slapen, ik dommel af en toe weg en schrik steeds weer wakker van elk geluidje. En mijn vriend snurkte nogal en het stormde vannacht, dus heel wat geluiden om van wakker te schrikken
Maar toen werd 4.30 Amy wakker. Gister werd ze ook rond deze tijd wakker en toen heb ik haar speentje in gedaan en sliep ze verder. Dus nu heb ik ook haar speentje gegeven en toen was ze weer stil tot 4.45. Toen heb ik weer haar speentje gegeven en toen werd ze 6 uur wakker. Toen heb ik nog 1 keer haar speentje gegeven en toen was het 6.30.
Toen heb ik haar maar een fles van 200 ml gegeven en die heeft ze op een bodempje na leeg gedronken.
Maar wat ik me nu dus af vraag is, ze is nog zo jong om 19.00 uur al de laatste voeding te hebben en dan 7.00 uur weer?
Misschien was het wel eenmalig hoor, dat weten we natuurlijk nog niet.
Maar ze was toen ze vanmorgen half 7 de fles kreeg wel supervrolijk, goed alert en ze heeft haar fles dus gewoon in 30 min opgedronken.
Ik verschoon haar sowieso altijd eerst voor ik haar de fles geef. Ik deed het grote licht op haar kamer aan en ze was meteen aan het brabbelen en lachen naar haar winnie the pooh behangrandje
Dus er was absoluut geen sprake van een te lage bloedsuikerspiegel ofzo en het leek er eerder al op of ze aan 4 flessen toe was.
Wat denken jullie er van? Een baby van 2 maand op 4 flessen?
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy
Gewijzigd door - goudvisje20 op 06 Dec 2011 10:26:17