Beste Anneloesje
ik snap je reactie, want ik zal je vertellen, ik wilde ook altijd graag een kindje het liefst een meisje dan kon ik dat haar leuk doen enzo,
ik was 14 toen ik een vriendje kreeg, het leek serieus, hij wilde geen sex als ik het niet wilde (hij was toen 17) , toen k 15 was was ik er wel klaar voor, slikte de pil als ene half jaar, had ik gevraagd aanme moeder, had toen 1jaar verkering, de eerste keer sex was niet prettig, dus wilde het ook voorlopig niet meer, we deden het zonder trouwens.
6 weken later vond ik het raar dat ik niet ongesteld werd, ging naar de dokter en ja hoor ik was zwanger!
ik was geschrokken maar ik dacht gelijk aan mijn kinderwens. ik was dus ook heel blij. me vriend wilde het houden als ik dat ok wilde, tuurlijk wilde ik dat! me eerste echo kwam, zag er goed uit, opvolgende echo’s ook goed, tot dat ik 26 weken was. ik kreeg voorween! ik wist niet wat me overkwam ik dacht dat ik een miskraam kreeg! heb toen 4 weken in het ziekenhuis gelegen omdat mijn bloeddruk steeds daalde en als ik sliep sloeg mijn hatje af en toe een slag over.
met 30 weken is mijn zoontje lorenzo geboren, 32 cm en 1890 gram.
lorenzo heeft 3 weken in het ziekenhuis gelegen, vreselijk is dat!
in de kraamtijd ging gelukkig alles beete bij beetje beter, nu ben ik 16 jaar mijn vriend 19, hebben 1 zoontje lorenzo van nu 3 maanden, veel tegenslagen gehad, hij heeft een liesbreuk gehad en heeft erg astma, nog steeds 2x per week naar het ziekenhuis voor bloeddruk meten.
ik wil je met dit verhaal zeggen dat je heeel goed moet na denken over je toekomst! ik ben nu super blij met mij gezinnetje! maar ook vaak heb ik veel verdriet. ik ben afhankelijk nog van me eigen moeder ik woon namelijk nog thuis en mijn vriend heeft geen auto en geen opleiding. ik ga in september beginnen met een tweejarige opleiding boekhouding niveau 3. dan kan ik gaan werken en voor mijn kind zorgen.
Anneloes: wees aub verstandig! heb je trouwens een vriend die ook en kind wil?
ik wens je veel goeds toe en laat aub snel wat horen! hoe je er nu voro staat ![]()
Liefss Manon