16 jaar en wil zwanger worden


#21

Lieve Manon, wat heb jij een hoop meegemaakt in het afgelopen jaar. Alle liefs en sterkte voor jou en je prille gezinnetje.

Dank voor je reactie in dit topic, want mogelijk zet het Annelies met 2 benen op de grond dat het inderdaad niet altijd rozegeur en maneschijn is als je zwanger bent en eenmaal moeder bent.

Groetekes, Sje


#22

Manon, ik ben het helemaal met Sje eens! Top dat jullie je er zo doorheen hebben geslagen! Hopelijk kun je nu een beetje genieten van je gezinnetje.

Dit is wel een verhaal om meiden zoals Anneloes, duidelijk te maken dat het echt niet allemaal koek en ei is als je een kleintjeMAGkrijgen!! Dat is ook nog niet eens voor iedereen weggelegd. Kijk maar naar de zus van Wil25! Ik hoop dat Anneloes zich een keertje meld en laat weten hoe zij er nu over denkt.


#23

Hoi Manon
Knap dat je jou verhaal met ons wilt delen
En je hebt heel wat achter de rug
En laten we hopen dat andere meiden die graag een kindje willen op deze leeftijd
3 keer nadenken
En ja Annelies meld je eens en laat ons weten wat je er van vind
Al denk ik dat je dat niet doet

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin


#24

Anneloesje,

Ik denk dat het tijd wordt voor jou om te reageren.

Aan iedereen: Als Anneloesje niet snel reageerd, denk ik dat het goed is om dit forum stop te zetten. Ze wil er dan blijkbaar niet meer over praten.

Als er ook andere aanstaande vaders dit forum lezen en ervaringen willen uitwisselen, dan ben ik daar graag toe bereid.

Groeten,

Jean-Paul


#25

Ik denk dat je bedoeld “deze topic stil te zetten” ( ipv forum ) Jean-Paul hahaha vond hem wel grappig. Forum, zijn alle topics hier bij elkaar zeg maar.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#26

Ik begin me sowieso af te vragen hoe serieus de oproep van Anneloesje was. Had er al een onderbuikgevoel bij, maar begin steeds meer het idee te krijgen dat iemand de boel hier gewoon uit verveling uit zit te lokken.

Groetekes, Sje


#27

ja sje denk dat je gelijk hebt, en vind het verhaal van manon dus ook wel erg super, fijn dat je dit hebt neer gezet. Zo denken misschien meerdere tieners er 10 keer over na!!!

Liefs en dikke kus brenda en charissa


#28

Tja, die gedachte kwam meteen al bij mij op( met name de spelling ook ), maar hopenlijk lezen wel nog meer meiskes dit. Het is wel een goede topic geworden of we nu belazerd zouden zijn of niet.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#29

Alle sterkte en liefs voor je zus, Wil!

Groetekes, Sje


#30

Jeetje Wil wat rottig, Echt zeer tegenstrijdig voor je/jullie. Ik herken het wel, dus heel veel sterkte, voor beiden!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#31

tja, het is vaakn genoeg verdriet geweest, maar lorenzo maakt het nu goed. hij brabbelt al een beetje :smiley:

en khoop inderdaad met mijn verhaal andere tieners aan het denken te zetten dat het voor sommige nog niet is weg gelegt om moeder te worden. ik ben super trots op mijn gezinnetje nu, en niet te vergeten ook op mijn vriend. dat hij dit ook op jonge leeftijd al heel goed doet!

wil: Veel sterkte met je zus!

LiefSs, Manon


#32

hallo

zo 16 bijna 17 toen zaten wij nog lekker in nde kroeg
weet dat moedergevoelens moeilijk zijn

maar denk er aub over na wat je doet
nachts eruit
overdag veel met je kind bezig
ze worden groter en dan heb je ook minder tijd

als ze gaan lopen moet je ze altijd in de gaten houden
als je een avondje rust wil hebben moet je altijd oppas zoeken
dat kost ook geld

en hoe denken je ouders erover
misschien dat je erover kan praten

heb je geen fam die net een baby heeft gekregen waar je een weekend heen kan om te kijken wat je allemaal moet doen

en als je na het weekend nog zoiets hebt van ja ik kan het allemaal aan ja dan weet k het ook niet meer

ik ben nu 25 mijn zoontjes is ook niet gepland maar ik ben heel blij met hem
en gelukkig met steun van family kan k nu eindelijk weer een opleiding volgen

karin solle


#33

oh ja was k vergeten
ik heb vier maanden alleen voor mijn zoontje gezorgd en vond het heel zwaar

gelukkig heb ik nu een vriend waar k het mee kan doen en dat scheelt een hoop

karin solle


#34

lieve annelies, ik begrijp echt wat je voelt!
ik ben ook binnekort 17 (26 juli precies te zijn)
en ik wilde ook al sinds mijn 12e een kind…
geloof mij, zodra het zo is, is het niet zo een grote
feest… je moet veel opofferen… ik ben waarscheinlijk
ook zwanger, en ik weet dus nu al dat ik mijn opleiding van
volgend jaar niet kan afronden & vanaf die tijd gewoon
thuis blijf voor mijn kind… het is een grote opoffering
wacht er beter mee!

veel sterkte ermee, xx seamieyaah


#35
quote:
Hoi allemaal, Ik ben 16 jaar over een paar maandjes 17... Ik wil vanaf me 12 al super graag een kind maar ik was daar natuurlijk veelste jong voor.. Maar ik kan nu echt niet langer wachten ik wil zo super graag een kind.. En voor et geval dat jullie denken dat ik niet weet hoe veel vrantwoordelijk heid et is.. Maar dat weet ik heel goed ja kinderen kunnen leuk zijn maar het heeft ook mindere kanten maar ik ben er helemaal klaar voor.. Het klinkt misschien raar maar me moeder gevoelens spelen echt en ik kan en wil et niet meer tegen houden.. Ik hoop dat jullie jullie mening geven

Gr Annelies


Hey ik versta je helemaal Ik ben 16 en mijn vriendje is 15 maar word 16 op 16 mei en zijn droom is op zijn 16 verjaardag ene baby hebben van ons te samen . We weten ook hoeveel een baby kost en Ik ben berijd als ik zou moeten mijn school ene jaartje uitstellen , dat is geen probleem We weten wat we willen en ons droom is voor een baby te samen te hebben , alleen ben ik bang omdat mijn mama niet goed uit mijn bevalling is gekomen en ben ik bang om selfste over te krijgen +dat er in de familie tweelingsgesllacht regelmatig voorkomt

gelieve u meening te geven
gr chana

chana


#36

chana ik denk dat je de rest van de topic maar even moet lezen…

Kindjes kosten geld, jullie kunnen een kindje dus niet eens te eten geven en nog maar niet te spreken over de rest van de kosten en tijd en energie…

Maar weer gauw de school banken straks in, na je vakantie en nog een paar jaar er over dromen, is dus mijn advies


#37

Mijn mening is dat als je er zo zeker van bent dat je samen een kind wilt, dat je dan net zo goed een paar jaar kan wachten tot je je opleiding hebt afgemaakt. Dan heb je zelf een goede uitgangspositie, is je relatie weer wat stabieler en zijn jullie weer wat jaartjes ouder.

Ik ken jullie natuurlijk niet en jullie zullen zelf moeten besluiten, maar neem van mij aan dat een kind krijgen niet alleen maar leuk is. Het is gewoon ook kneiterhard werken en het legt een behoorlijke druk op je relatie en je hele leven. Hoe leuk het ook mag lijken, het heeft ook zeer zeker z’n mindere kanten.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#38
quote:
Mijn mening is dat als je er zo zeker van bent dat je samen een kind wilt, dat je dan net zo goed een paar jaar kan wachten tot je je opleiding hebt afgemaakt. Dan heb je zelf een goede uitgangspositie, is je relatie weer wat stabieler en zijn jullie weer wat jaartjes ouder.

Ik ken jullie natuurlijk niet en jullie zullen zelf moeten besluiten, maar neem van mij aan dat een kind krijgen niet alleen maar leuk is. Het is gewoon ook kneiterhard werken en het legt een behoorlijke druk op je relatie en je hele leven. Hoe leuk het ook mag lijken, het heeft ook zeer zeker z’n mindere kanten.

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/1O1Bp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>


Hey we weten hoeveel een baby kost in totaal en we zouden echt alles aan de kant schuiven ervoor , maar ik verstaat dat jullie zeggen eerst schoolafmaken en dan denken aan kindjes maar echt babys is enigste da maar in ons hoofd rondspookt als ik een baby zie is van dat wil ik nu ook en we weten dat we een baby willen ik kijk veel na vitaya over tienermoederschappen en toch wil ik een kindje ,xx mijn vriendje heeft gezegt dat hij al zijn geld op mijn en baby's gezondheid zou plaatsen en al , merci

chana


#39

Mijn vriend en ik hebben allebei een goede baan (we verdienen bovengemiddeld) en toch is de spaarrekening regelmatig leeg door alle aanschaffen die we moeten doen voor de kleine. Dus verkijk je daar niet op. Wij moeten dan ook weer een tijdje sparen voor we weer iets kunnen kopen. Hou er dus rekening mee dat als je níet werkt, je nog veel langer zult moeten sparen om dingen te kunnen kopen en dat je dan helemaal niets extra’s meer kunt doen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#40

hey , merci
ik weet dat je toch een beetje gelijk hebt maar ik wil zijn droom niet kapot maken
echt nie Ik zie hem graag En dat wil ik zeker nie doen , Ik weet dat hij ene week heeft zitten wenen dat ik zei in begin ik zou laten wegnemen als ik zou zwangergraken toen ik besefte dat hij er onderuit zou gaan ,
en nu dat ik besef dat hij er zo veel pijn heeft gehad omdat ik dat heb gezegt , begon ik na te denken dat hij echt een baby wilt , soms vrijft hij over mijn buik
gr chana

chana