ik ben zelf nu ook 15 en ik heb al 8 maanden lang een vriend ik ben nu al bijna 7 weken zwanger en ik wil geen abortus wat mijn vriend dus wel wil
ik weet niet wat ik hier mee moet doen ik had gehoopt dat hij me hierin zou steunen en niet dat ik iedere dag krijg te horen ik wil het niet .
hij heeft aan een kant gelijk ik ga over 2 maanden na noorwegen verhuizen en hij vind de leeftijd een grote rol spelen
ik weet niet wat ik meot doen ik ben benieuwd wat jullie hier van vinde want ik heb egt hulp nodig
x
15 en zwanger
Oké, gaan we weer: in bed een grote meid, buiten het bed ook een grote meid. Voor je vriend geldt: in bed een grote vent, buiten het bed ook een grote vent.
Jullie zijn blijkbaar volwassen genoeg om seks te hebben, wees dan ook volwassen genoeg om de consequenties te dragen.
Als je door eigen onvoorzichtigheid zwanger geworden bent, draag dan de consequenties en laat het kindje gewoon komen. Eigen onvoorzichtigheid is absoluut geen reden voor abortus. Dan ben je hier namelijk helemaal op de verkeerde site. Kun je beter een tienermoedersite opzoeken.
Dus klaar ermee, laten komen dat kind. Dan maar zonder je vriend.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 22 Jun 2009 20:06:49
Ook ik sluit me aan bij bovenstaande reacties. Maaaaar ik heb ook verschrikkelijk het gevoel dat we weer onwijs in de maling worden genomen aangezien er binnen 24 uur 2 gelijke topics op tafel komen. Klik op actieve topics en je had hem zo gevonden. Daarbij denk ik dat er betere sites zijn voor zwangere tieners dan deze ( meer info, hulp en ervaringen ).

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Volgens mij snappe jullie het niet he jullie zijn tog zelf ook moeders alsof ik wil dat mijn kind zonder vader gaat opgroeien ik ben zelf ook zonder vader opgegroeit ik had eigenlijk gehoopt op wat raad en steun van deze site ma daar kan ik blijkbaar nog lang op wachte:S
d.humblet
met 15 zou je zowiezo al abn kunnen schrijven of niet ? En volgens mij als je even google raadpleegt, kun je daar speciale sites vinden voor tienerzwangerschappen. En dat ik zelf een moeder ben, wil niet zeggen dat ie iedereen geloof en dat ik daarmee kan beslissen wat je wel of niet wilt/moet doen. Deze keuze ligt geheel bij jezelf, net zoals de keuze om onveilig te vrijen.

ja dat snap ik maar julli ekunne tog wel fatsoendelijk met mij over iets gaan prate en ik heb al genoeg negatiefs gehoord
en jij kan nog steeds niet ABN schrijven ? Hoe wil je dat ik je serieus neem als ik je door je schrijfwijze al niet serieus kan nemen. En met mijn goed bedoelde advies om eens door te googlen naar een speciale site voor tienerzwangerschappen word volgens mij ook al niet veel gedaan.

Denk je dat heb ik niet al gedaan ?
gezocht en gekeke na dinge en toen zag ik hier forums vn kindere die 15 zijn ik denk hier kan ik wel terecht maarja ik zoek wel verder als ik hier tog afgekat wordt
en stuur je dalijk weer iets terug en drna weer een berigt helemaal mee eens egt grappig
quote:
en stuur je dalijk weer iets terug en drna weer een berigt helemaal mee eens egt grappig
???

Lees de zin en vertel met nou eens wat die inhoud, ik kan er weinig van maken nl.
Goh, ben ik toch maar zo aardig geweest om eens voor je te googlen en zie hier
de eerste link bij google en hij lijkt me precies geschikt voor je. Ik denk dat je daar beter terecht kan.

hier ben ik al opgeweest ma ik snap gewoon niet waarom je dan hier op reageert er zijn wel meerdere meisjes op deze site vn mijn leeftijd ma ik kan het gewoon niet hebbe als ik om hulp vraag krijg ik dan zo onzin antwoorden .
zeg dan AUB niks
en bedankt voor je hulp
“er zijn wel meerdere meisjes op deze site van mijn leeftijd”. Daardoor denk ik dus dat we in de maling genomen worden, door een vriendin van de “15-jarige” die gisteren een 15-jaar-en-zwanger-topic uit de oude doos haalde.
Dia, even voor de goede orde voor als je wel serieus zwanger zou zijn: we worden hier ontzettend vaak in de maling genomen door pubers die zich zitten te vervelen en hier de boel op komen jutten met zogenaamde zwangerschappen. Daardoor is het voor ons niet meer te doen om serieus te reageren omdat vrijwel elke keer blijkt dat we voor de gek gehouden zijn.
Heel lullig als je daar na het geven van goed bedoelde adviezen achterkomt. Wij weten niet meer wie we serieus moeten nemen en wie niet dus reageren we zo kortaf mogelijk.
Daarnaast, deze site wordt bewoond door alleen maar moeders of zwangere vrouwen die heel graag een kind willen. Dit is niet de juiste plek om te vragen of je een abortus moet laten plegen omdat je vriend de verantwoordelijkheid van het vaderschap niet aan kan. Daarvoor moet je echt op andere sites zijn want niemand zal je hier serieus advies geven om inderdaad tot abortus over te gaan.
Als je zwanger bent door onveilig vrijen is het eigen schuld dikke bult en is abortus absoluut geen optie. Klaar ermee.
En nu naar bed jij want het is al half 10.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 22 Jun 2009 21:33:11
ten eerste ik ben niet een van zo een tieners dan moet er niet eens zo een site bestaan als mensen zo zielig zijn als ze dit een grap vinde en ten tweede ik wil me kind houde en ik wil er gewoon raad over en ten derde bepaal ik nog altijd zelf wanneer ik naar bed ga
1 Je wilt serieus genomen worden. nou schrijf dan ook normaal !
2 Je komt binnen vallen terwijl er precies een dergelijke topic al actief is, reageer dan in die topic of had daar gelezen wat de reacties zijn. Inmiddels staan er hier zat topics op de site met precies dit onderwerp waarvan minimaal 80% fake is.
3 Waar moet ik je mee helpen ??? de keuze ligt duidelijk bij jezelf ongeacht wat ik ervan vind.
4 Onzin antwoorden zie ik hier niet, dat het je niet bevalt als er gezegt wordt dat je als je kan vrijen, je ook kan schommelen of dat als je een grote meid bent in bed dan ook een grote meid daarbuiten kunt zijn, is een heel ander verhaal he.
Hoe dan ook, ik was niet al heel jong zwanger, dus verder advies heb ik hierin niet voor je. Maar de site die ik je gaf is hier speciaal voor en daar zullen dus ongetwijfeld veel meer ervaringen en adviezen op te vinden zijn. Maak daar dan gebruik van.