15 en zwanger

kind ga slapen en denk maar eens goed na. ga morgen een cursus nederlands schrijven doen. dan heb je kans dat mensen je eerder serieus nemen.en als je niet zo goed snapt waarom deze forums er zijn, zoek er dan een waar mensen je wel advies en steun geven.en die je wel begrijpt.
wens je veel succes met je beslissing. zoek de juiste hulp.
het is eigen schuld dikke bult dat je in deze situatie zit.

quote:
en het gaat jullie niks aan wat ik in me bed doe

Het gaat ons blijkbaar wel iets aan, want anders hoefden we je nu niet te helpen beslissen of je je kind houdt of niet.

Groetekes, Sje

nou dia zal ikje eens vertellen waarom we reageren, je vraagt wat je moet doen aboruts of houden en nu wil je het ineens houden, heel veel succes ik ben zelf zwanger geraakt op mijn 17 e een erg zware tijd, nu 3 keer een miskraam gehad en wordt doorverwezen naar de gyneacoloog en dat is echt niet leuk ga voor je kindje en stel je dan voor en kom gezellig doen in plaats van eerst een vraag stellen en dan moelijk doen…

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie

Lilypie

Ik schrijf hoe ik wil
wat is er niet te lezen aan dit?
en ik kies er toch voor dat ik mijn kind houden wil?
waarom helpen jullie me dan niet?
met advies?
hoe het gaat eerste maanden?

Oke, je wilt je kindje houden. Dus waar wil je nog advies over dan ?

quote:
ik ben zelf nu ook 15 en ik heb al 8 maanden lang een vriend ik ben nu al bijna 7 weken zwanger en ik wil geen abortus wat mijn vriend dus wel wil ik weet niet wat ik hier mee moet doen ik had gehoopt dat hij me hierin zou steunen en niet dat ik iedere dag krijg te horen ik wil het niet . hij heeft aan een kant gelijk ik ga over 2 maanden na noorwegen verhuizen en hij vind de leeftijd een grote rol spelen ik weet niet wat ik meot doen ik ben benieuwd wat jullie hier van vinde want ik heb egt hulp nodig

Wat ik ervan vind ? Doe wat je wilt laat je nergens toe dwingen en als hij het er niet mee eens is, is dat jammer maar helaas voor hem. Ook hij had een verantwoordelijkheid toen hij besloot onveilig te vrijen.
Maar ja, makkelijk gezegd van iemand die het zelf niet meegemaakt heeft waarschijnlijk.

quote:
en het gaat jullie niks aan wat ik in me bed doe
Na ja, goh ....hierdoor ben je dus wel op dit forum beland blijkbaar.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

een excuses zou op zijn plaats zijn en dan moet je gewoon duidelijk zijn meer zeg ik hier niet op …

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Luitjes, we worden weer hartstikke in de maling genomen. Laten we geen en van allen meer reageren, dan is dit topic het snelst uit de actieve onderwerpen. Ben er weer helemaal klaar mee.

Groetekes, Sje

quote:
hoe het gaat eerste maanden?
Is dit niet te vinden op die link die ik je gaf ?
quote:
Ik schrijf hoe ik wil
Tja en ik reageer hoe ( oftewel zoals ) ik dat wil. MITS het binnen de gestelde regels van dit forum blijft uiteraard !!!

Wordt dit ook nog als een grap gezien het spijt me dat ik jullie ozo kostbare tijd heb verspilt hieraan moette julli ebewijs ofzo me buik zine me zwangerschapstest niet te geloven zo een sites en om jullie nog meer vreugde toe te brenge zal ik van deze site afgaan hoe kon ik deze vergissing make om om hulp te vrage niet normaal hier en veral sje met je bot gedoe

Ach gut Sje, heb jij het weer gedaan !!! tut tut tut, ook altijd dezelfde die zich misdagen hier blijkbaar he.

als het atijd de zelfde is weet je tog genoeg

Ja, sorry Asje, gooi me maar van de site af.

Groetekes, Sje

tog is met toch…

Grappig is het helemaal niet, ik hoef niet te weten wat jij in je bed doet maar aangezien je zwanger zou zijn is dat niet alleen slapen dat lijkt me duidelijk, al hoewel dat kan ook buiten het bed natuurlijk…

Mocht je echt zwanger zijn http://www.vbok.nl/hulp.htm

En je vriend er misschien er op wijzen dat er altijd 2 nodig zijn om zwanger te raken, het is geen voedsel of stukje speelgoed waarvan je zegt die hoef ik niet meer… en weg gooit

Sjee foei foei!!!

hier kan ik teminste wat mee

En als je zwangerschap wel serieus is en je stuurt mij t.z.t een geboortekaartje dan schilder ik iets met de afbeelding van het geboortekaartje voor je. Nou, is dat een goeie deal?!
Ik kan best aardig zijn hoor.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 22 Jun 2009 21:59:06

http://www.allesoverkinderen.nl/ne_kinderwens.htm

Nou dame lees deze dan ook even goed door!

succes…

maar ik hoop dat jullie ede volgende keer wel mensen serieus nemen
ik ben niet een van die wat jullie in de maling wil nemen
ik zou het zelf ook niet als grap beschouwen maar ik bedoel is er iemand tussen die jullie niet voor de gek houd wordt ik meteen aangevalle ik hoop dat jullie daar rekening mee houde dat er ook andere mense zijn op de wereld die wel fatsoenlijk behandeld wille worden maakt niet uit welke leeftijd of hoe ik typ

Hoe je typt maakt wel degelijk uit als je serieus genomen wilt worden. En al helemaal gezien het aantal neppers die net zo schrijven. Want het is wel opvallend dat in haast iedere topic hierover, op deze manier zo gescheven word. En ondanks dat ik het je zo expliciet nog vraag, kies je ervoor hiermee door te gaan. Ook doordat je dus wel weet dat er meerdere van deze topics zijn, je scheef immers " ik ben ook 15 en zwanger ", heb je daar verder geen info opgezocht of daar al je conclusies getrokken.

Maar goed blijkbaar heb je goede linken gekregen en kun je daar verder mee en je hebt een leuke deal met Sje want hoe recht door zee dan ook, ze kan kei leuke spiegeltjes maken.

Succes verder, deze topic gaat op slot !

ikk wille ook wel eens eff normaal behandelt worden op ikkeben…

jeetje wat kost het veel moeite geen normaal standaard nederlands te typen…
Als je serieus genomen wilt worden hier op ikkeben en je al had gespot dat er 15 jarigen met een kind waren hier, had je specifiek op die meiden kunnen reageren,dan hadden ze je verteld dat we best meevallen, maar dat er al veel te veel nep zwangerschappen hier voorbij zijn gekomen.

We verwijzen niet voor niets naar tienersites, wij zijn namelijk geen tieners meer, die tijd ligt al ver achter ons, wij zijn gewoon een aantal moeders bij elkaar die elkaar van tijd tot tijd tips en hulp geven als het nodig is, wij hebben geen idee hoe het is om op je 15de voor dit dillema te komen staan.

Maar jij valt iedereen die maar ook iets op je aante merken heeft gelijk aan met slecht geschreven teksten en antwoorden die er niet toe doen.

Ja ik sluit me echt bij de andere meiden aan hier
En jaja Sje het is zo jammer he dat sommige jou zo zien
Je bent een tof mens

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin