Zwemmen?

vanaf welke leeftijd mogen baby’s in een babybadje?

ik heb naar zwemtopics gezocht maar kon niet veel vinden.

xx.

bedoel je in de tuin? in een badje? of babyzwemmen.
Babyzwemmen verschilt per zwembad meestal vanaf 3 of 4 maanden. In een badje zou ik voorzichtig zijn, ze krijgen toch snel een windvlaag ver het natte lijfje… Ik doe het met Emma nu wel als het erg warm is, maar zij is al 9 maanden en heeft behoorlijk wat babyspek

groetjes Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Babyzwemmen mag hier vanaf 6 weken, maar meestal wordt als richtlijn gebruikt: als ze hun eerste prikje hebben gehad. Dat is bij 2 maanden geloof ik toch?

Buiten in een badje zou ik inderdaad voorzichtig mee zijn met zo’n kleintje. Ze hebben snel iets te pakken door de wind die er zo ongeveer altijd is.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 20 Jun 2009 16:31:46

als rico echt zelf goed stevig kan zitten kopen we een opblaasbaar badje, maar dan echt voor de HELE warme dagen dat er geen wind staat want ja wonen op een flat hebben een balkon en daar is het ook niet echt beschermd tegen de wind zeg maar. en je zit al hoger… enfin… ik weet niet precies of je bedoeld voor zwemmen ine en zwembad, een baby badje in huis of wat anders.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja hier in 't zwembad ook; vanaf de eerste prikjes.
Maar persoonlijk vind ik 't leuker als ze gericht speelgoed kunnen pakken, want dat komt ook aan bod bij babyzwemmen; balletjes achterna zitten in 't water. Dus hier na de zomervakantie gaan we ook heen.

Wat betreft een badje in de tuin o.i.d ja dan sluit ik me aan bij isa-schatje-isa; in de luwte, goed insmeren, warm water, en niet te lang.

Groeties

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Hier zwemmen in het zwembad vanaf 6 maanden. En een zwembadje in de tuin hebben wij nog niet. Wij moeten eerst de boel nog opknappen. Maar wij hebben een beschutte tuin op het zuiden daar kan het knap warm worden.

Groetjes,

Michèle

weet niet wat je bedoelt met babybadje??
ma ben sins een paar weken met kailani na het zwembad aant gaan ze vind het supper…hier is baby zwemen in groepjes verdeeld 3/6maanden gaan we nu…
in het bad bij mijn ouders(heb er geen) gaat ze ook beetje water erin en spetteren maar zorg wel dat het warm is op de badkamer!
als er maar water is vind ze het goed
buiten in het badje heb ik ook al eens gevraagt zij toen iemand als het binnen en buiten minstens even warm is(beter warmer) en niet in de felle zon beetje lauw water niet in de wint…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker