Zwemles

Even een nieuwsgierige vraag:

Aaron is nu 4 jaar en ik wilde altijd dat ie snel naar zwemles ging.
Nu lees ik net wat ze allemaal al moeten kunnen voor A en das best wat!
Nu denk ik eraan om toch even nog een tijdje te wachten (ik zelf ga eigenlijk nooit met hem zwemmen) en hem als ie 5 of bijna 5 is te laten gaan…(tis nog zo’n klein ding denk ik dan).
Wanneer gaan jullie naar de zwemles met de kids?
Verschrokken jullie trouwens ook van de kosten die dat met zich meebrengt?

Gr, Danielle

Beter is om bij 5 jaar pas te beginnen. Simpelweg omdat ze over het algemeen bij 4 jaar de kracht nog niet hebben voor zwemles. Dan duurt het alleen maar langer voordat ze hun diploma hebben. Kost dus extra tijd en extra geld.

Groetekes, Sje

Ben het met Sje eens… Ook wij kijken met 5jaar wel verder…

Liefs, Melanie

Wij gaan ook rond Eriks vijfde verjaardag. Alhoewel de zwembadmensen hier zeggen dat het vanaf 4,5 jaar al kan. Ze moeten inderdaad veel kunnen tegenwoordig voor een A-diploma, zoveel meer dan wij vroeger moesten doen. Daarom wachten we maar mooi nog even, dat kind van ons heeft helemaal niets met water…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Met 4 jaar begonnen ,bij Sofie 3 jaar over alle diploma’s ,Vic 2 jaar en Lex na 6 weken , moest ik ermee stoppen , dat ventje was 4,5 jaar oud maar snapte er niks van … Daar starten we 20 oktober weer mee dan is hij 5,5 jaar oud

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Het advies is 5 jaar. Nadat onze oudste klaar was wilde onze jongste per se gaan zwemmen. Net 4 was hij toen hij begon en dat merk je toch wel. Ze zijn voor sommige dingen gewoon nog niet sterk genoeg. Hij heeft het wel gehaald hoor, maar deed er wat langer over. Nu verschilt dat toch wel per kind maar voor onze 4 jarige vond ik het qua kracht een pittig klusje.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ja zie je dat dacht ik wel.
EN het kost extra geld oor de vele lessen extra.
Ik kan het ook afkopen en dan kost het 525.- incl alles.

Denk dat ik vanavond eens met mijn vriend eroevr ga hebben kijken wat hij ervan vind dan.

Gr, Danielle

525 phhhhffff ik had me dr nog niet in verdiept , wij gingen met school maar volgens mij pas in de tweede klas nou dan ben je geen 4!
Hier in de buurt heb je ook een stoomcursus maar dan sorrie ze ook eerst getest of ze wel genoeg kracht ervoor hebben
Maar ik ga alvast sparen dan maar denk ik, jeetje wat een geld
Natuurlijk wel belangrijk maar wist nie dat het zo duur was

Pippy is geboren 17.07.2009

Hier gaan we ook met 5 beginnen?

Liefs Michelle