Zwemles


#1

Gisterenavond heb ik een telefoontje gehad
Robin heeft zaterdag om half 9 zijn eerste zwemles
Ed mag de eerste keer mee
We hebben bij Robin even gewacht die was zo bang voor water
Maar nu heeft hij er zin in
Ik vind het wel super spannend

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin


#2

oeeeeee spannend hoor!
Maar het lijkt me zo leuk he , naar de zwemles gaan!

Robin succes !!!

groetjes GYtha


#3

Oh wat spannend. Leuk hoor! Laat ons even weten hoe het gegaan is he?!

Groetekes, Sje


#4

ohh spannend


#5

heey wat gaaf !
En spannend ook.
Ben erg benieuwt hoe het zal gaan zaterdag.

Succes Robin, doe je best en heeeeeel veel plezier.

Groetjes van Miranda


#6

leuk hoor zwemles!!!
Oke ik ben het wel een beetje zat dat geklepper naar dat bad… maarja, met een sloot naast het huis, doe je ze toch met 4 al op zwemles, met als gevolg dat Sofie in totaal 3 jaar zwemles erop heeft zitten en net afgelopen zaterdag eindelijk Diploma C heeft gehaald

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#7

Evianne doet het swimsafe zwemmen, dat is met een soort wetsuit met kurkjes er al in. Hiermee komen ze al een beetje van de waterangst af omdat ze al kunnen drijven erin. Niet dat onze dame dit nodig had hoor, want het is een echte waterrat, maar hier was domweg het eerste plaats. Aangezien ze eerder moeilijk deed over het feit dat ik dan niet mee mocht in het water en ze ineens besloot om dan toch te willen, wilde ik ook de eerste beste zwemles die er was haar ertussen krijgen. Ze zwemt nu sinds maart en is nu op bandje 6 van de 8 bandjes voordat ze voor diploma A op mag. Nu moet ik wel ook eerlijk bij vertellen dat ze dus wel al 1 a 2 bandjes voor ligt op de rest van dr groepje., ze is dus echt domweg een waterratje wat ook nog eens het geduld kan oprengen om uit te drijven en zo.

Veel succes met je manneke en mocht de gewone “ouderwetse” zwemles toch een beetje te eng voor hem zijn, kun je eens kijken voor het laco swimsafe swimsuit zwemmen. Maar uiteraard hoop ik gewoon dat hij merkt dat dat water ook super kan zijn.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#8

heel veel suc6 robin zaterdag

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#9

Ja Asje dat krijgt Robin ook
Ze zeggen dat kinderen zich vrijer voelen in het water daardoor
Hier in etten-leur hebben ze het niet maar een paar dorpjes verder op wel
Dus gaan we op zaterdag gewoon om 8 uur van huis
Geeft niets als Robin het maar leuk vind

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin


#10

Ik denk wel dat het scheelt voor kinderen die al niet zo vertrouwd zijn met het water. Ipv je best moeten doen om boven water te blijven, hebben ze nu al snel door dat ze drijven kunnen, dat geeft natuurlijk een lekkere vrijheid en zijn ze trots dat ze drijven kunnen. Ik ben heel benieuwd hoe je ventje het ervaart want aangezien ons meiske dol is op het water, heb ik geen ervaring ermee hoe het nu werkt voor kinderen die er minder vertrouwd mee zijn.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#11

he wat leuk hoop dat robin het ook erg leuk gaat vinden .tanja vind het zwemmen nu ook helemaal geweldig succes hoor robin

groetjes marielle mama van tanja


#12

AAA mijn arme ventje
Gisteren voor goede moed naar het zwembad hij had er zin in
Maar toen hij in het water was hing hij bij ed aan de arm Eindelijk was ed los gekomen van Robin heeft hij een kwartier gehuilt
Daarna nog even gespeelt
En toen naar huis ow wat was hij moe
En weet je het is onze eigen schult dat hij bang is voor water
Ik ben dus niet gek op zwemmen
Ik denk dat Robin in totaal in zijn leventje 3 of 4 keer is gaan zwemmen
Ow ik voel me zo slecht
Maar goed Ed is nu weer naar het zwembad met Robin en Justin en Dominique(zijn dochter) Dominique blijft bij Robin en Ed bij Justin want ja die durft veel
Of hij dat durft weet ik dus niet
Ed gaat kijken of hij voor Justin ook een wetsuit met kurkjes er al in kan kopen dan kan hij er vast aan wennen
Ed gaat nu gewoon elke weekend zwemmen met de kids (als Dominique in het weekend bij ons is dan he )

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin


#13

Oh wat jammer dat het zo tegenviel. Het is geen garantie dat ze watervrijer zijn als ze al vaker in een zwembad zijn geweest maar meestal scheelt het inderdaad wel.

Onze meiden hebben allebei vanaf baby wekelijks “zwemles” gehad (en ik ben ook geen fan van zwembaden, maar deze lessen vond ik erg leuk) en dat merk je echt. Zeker nu de oudste op echte zwemles zit.

Maar meissie, je moet je niet slecht voelen. Als jij geen fan van zwembaden bent, moet je jezelf niet wekelijks in allerlei bochten wringen om baby- of peuterles met je kindjes te doen. Het is nu toch niet meer terug te draaien. Wie weet gaat het volgende keer een stuk beter met je mannetje.

Groetekes, Sje


#14

heleen je moet jezelf niet de schuld geven hoor meid hier precies hetzelfde vroeger was ik echt een waterrat ik ging met beide kids ook heel weinig zwemmen toen ze klein waren hoor

ligt ook aan het kind zelf meid komt vanzelf wel weer


#15

Gisteren is Ed wezen zwemmen met de kids
Justin heeft nu ook een pak en die vond het een beetje eng
Maar toen hij gewend was ging het goed en had hij erg veel lol
Robin durfde al meer dan zaterdag
Er lag allemaal speelgoed in het zwembad
En hij kwam blij thuis
Dus ik heb goede hoop
Zaterdag weer leszwemmen en dan mag Ed er niet bij zijn
De bad meester heeft hij al gezien Ed zegt een aardige man
Dus ik hoop dat het goed komt
Ik ga zelf toch maar een badpak aanschaffen om met de kids mee te gaan naar het zwembad
Ik voel me echt schuldig
En ik ben zelf niet bang heb mijn diploma`s
Maar mijn moeder zij dat ik vroeger ook nooit lol had bij zwemles
Zelf vind ik het gewoon bij de opvoeding horen zwemles vooral met al dat water

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin


#16

Oh dat is vervelend voor Robin.
Sommige kinderen zijn bang voor water en dat is al vervelend genoeg.
Maar jij hoeft je toch niet schuldig te voelen.
Wij zijn ook geen zwemmers en Cas is nog geen 4 en zit ook al op zwemles, gaat heel goed. Hij is nu 5 keer al geweest. Straks heeft hij nog eerder dan Lisa zijn diploma, haha.
Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor.
Je zal zien dat hij het straks heel snel door heeft hoe leuk het is.

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).


#17

Tweede zwemles
Ik ben maar eens mee gegaan
En moest met Robin mee hem omkleden
En ow hij begon meteen te verkrampen
Wat vond ik het erg
Maar toch doorzetten
en toen begon hij te huilen hij was bang
Maar toen kwam de bad juf en ik zei tegen haar dat hij bang was en ze nam hem mee
Ik gauw weer naar voren
Ik ben 5 minuten voor dat de les afliep gaan kijken en ow wat zag ik
Mijn ventje dreef lekker in het water en was aan het spelen met een grote smile op zijn snoetje
Ik vroeg aan de badmeester hoe het gegaan was
En die zei hij is wel bang maar was toch van het muurtje gesprongen
En als we gewoon op zondag gaan zwemmen komt het goed met hem
Dus ja dat doen we maar
Ik heb ook mar een badpak aangeschaft en moet er ook aan geloven
Maar ik doe het alleen voor mijn ventjes hoor niet omdat ik het lekker vind

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin


#18

ooohhhhh heleen rot is dat dan he,om zo je kind te zien

wij hadden dat met kaitlyn huilen echt zo zielig maar wel door gezet en zie na ruim 3 jaar is ons moppie klaar en is nu echt een waterrat

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn