Zwemfoto's

We zwemmen al een tijdje, maar gister was mijn vriendin mee dus hebben we nu eindelijk foto’s.

Beide net wakker, maar vol goede moed.

Even luisteren naar mamma’s instructies

Even naar de juf luisteren

Springen van de mat

Bijna helemaal zelf zwemmen

Moe maar voldaan

Groetjes,

Michèle

Wat leuk dat zwemmen zo hè :smiley:
Mooi hoor!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Heerlijk die snoetties in het water.

Pas je wederom wel op welke foto`s je plaatst. Je kan dit ook een beetje in de hand houden door ze te watermerken eventueel.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Watermerken Asje?? Hoe doe je dat??

En ja ik heb ook zoeveel mogelijk water foto’s genomen alleen die ene op de plank is wat ja eh bewerkbaar. Maar mijn vriendin had er per ongeluk 1 op haar hyves gezet waar ze in vol ornaat zat die heb ik er toch wel even af laten halen.

Groetjes,

Michèle

Snoezig, je kleine waterratje!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Lief!!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat gezellig ziet dat eruit zeg! Eva vindt het zwemmen ook nog steeds helemaal leuk. Ze was laatst alleen wel opeens bang toen ik haar op een grote rode band zetten en ze in het gat daaronder al dat water zag. Het is nu vakantie, maar in januari gaan wij ook weer verder! Lief zwembroekje trouwens…HEMA he? Ik herken 'm!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Morgan en bang komt niet in 1 zin voor. Ik moet nog meemaken dat ze ergens bang voor is.

Enne inderdaad rainbow Echt hema

Groetjes,

Michèle

Wat een ontzettend leuke foto’s Michelle.

Ik ga ook iedere week met Tim, maar ja niemand die dan foto’s kan maken Wat leuk die lange mat om op te zitten. Hier moeten ze op de kant zitten of staan en dan het water in springen. Maar zo’n lange mat is ook wel erg leuk maar die hebben ze dus bij ons niet.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

foto watermerken even intikken bij google. Je kunt het zelfs online doen. Het beste is dat je een haast doorzichtig woord of naam plaatst op een plek waardoor de foto niet meer interssant is voor een ander. Dus niet op de rand, want dat snij je zo af als je dit graag zou willen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

@ Sandra, bij ons is het ook gewoonlijk van de kant springen hoor, maar nu hadden ze wel een plank.

@ Asje. Dank je, zal eens even kijken thuis op mijn gemak.

Groetjes,

Michèle

wat een droppie! ze heeft rico trouwens ingehaald hoor met haar haartjes!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ha ha ha maar rico hoeft ook geen strikje in

Groetjes,

Michèle

nee en Morgan geen baby gel…toch?? haha…ik wil zwitsal gel in rico’s haartjes dat ie van die lieve plukjes krijgt

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Daar is het bij morgan net te lang voor nu dus dan gaat het hangen. Maar Morgan der haar is nu pas echt aan het groeien dus het komt bij rico ook wel goed

Groetjes,

Michèle