Gewoon uit pure nieuwschierigheid…wat doe jij als zwemkleding aan bij je dochtertje…een zwembroekje of een badpakje…
Zwembroekje of badpakje
Wij zijn toen begonnen met een zwembroekje, maar aangezien ze 1 van de 2 enigste meiden was tussen veel jongens, al snel overgegaan naar een zwempakje
Beide, maar vond bij die hele kleintjes een broekje makkelijker, nu heeft ze ook bikini’s! hihihih so schattig! Wij hebben wel 8 zwembroeken/badpakjes, erg he! Maar goed is dan ook Afrika! Gewoon wat jij makkelijk vind zou ik zeggen, zwembroek, makkelijk aan en uit iig!
Ik vind alleen een broekje niet meisjesachtig… dus zou als ik ooit een meisje mag krijgen gaan voor lief zwempakje of een mini bikini maar dat zit misschien niet zo lekker voor zo’n kleintje…
De zwempakjes zijn erg schattig, maar ik vond het niet handig. Waar ik heen ging te babyzwemmen hoeven de baby’s geen luier om. Dus alleen maar badkleding. Doordat mama de kleine meid moest vasthouden en tillen kruipt alles omhoog. Met het gevolg dat het zwempakje tussen haar schaamlipjes ging zitten. Niet erg fijn.
Dus een heel schattig zwembroekje gekocht en toen was het probleem opgelost.
Nu is ze wat ouder en heeft ze wel een zwempakje. Ze blijven schattig
Ik ga morgen op zoek naar leuke zwemkleding voor mijn mooie meisje…dacht in 1e instantie dat ik alleen een zwembroekje ging kopen…maar badpakjes zijn ook zoooo schattig…denk dat ik met beide thuis ga komen…
Waar kan je leuke zwemkleding kopen?
Mijn dochtertje is nu ruim 21 weken en heeft maatje 62 zwembroekje/badpakje ook in die maat kopen? of een maatje kleiner of groter?
Als je nog 2 maanden wacht dan kan je de winkel Hema niet in zonder te struikelen over de zwemkleding
Wibra en zeeman hebben soms ook erg leuke zwemkleding. Denk dat het op het moment lastig is i.v.m. het seizoen. Idd over een paar weken heb je meer kans.
Evt kijken op marktplaats? Daar staan soms nog bijna nieuwe op … Die badpakjes van Lief zijn ook zo lief
Op dit moment is het echt bijna niet te doen om badkleding te kopen!
Wij gingen in december op vakantie en waren zwemkleding vergeten. Oh geen probleem dachten we, ff de stad in.
Jaaa niet dus! Voor onszelf konden we dan nog wel slagen bij de intersport. Maar eh… tja dan heb je wel behoorlijk prijsverschil met bijv. Hema
Ik ga dan ook voor die kinderen écht geen zwembroek kopen van €30,-! En dan hadden ze ook pas vanaf maat 92…
Dus de kids lekker in onderbroekje, en de kleine meid ook een hemdje. Ik vind t echt niks alleen een broekje voor een meisje. hahaha
Denk dat je online meer kans hebt momenteel…
Hihihi
Jullie raden het nooit maar ik ben vandaag geslaagd bij de Prenatal!
Een heel schattig badpakje…had niet verwacht van mezelf dat ik er zo 1 uit zou kiezen…maar ik moet en zal binnenkort met mijn mooie meisje gaan zwemmen hahaha
Ik zag ook schattige zwembroekjes…maar toen dacht ik ja het is niets voor niets een meisje…dus huppakee badpkaje gekocht…en kan altijd nog een zwembroekje kopen als dat badpakje teveel gedoe is
haha
Hihihi
Jullie raden het nooit maar ik ben vandaag geslaagd bij de Prenatal!
Een heel schattig badpakje…had niet verwacht van mezelf dat ik er zo 1 uit zou kiezen…maar ik moet en zal binnenkort met mijn mooie meisje gaan zwemmen hahaha
Ik zag ook schattige zwembroekjes…maar toen dacht ik ja het is niets voor niets een meisje…dus huppakee badpkaje gekocht…en kan altijd nog een zwembroekje kopen als dat badpakje teveel gedoe is
haha
Wij hebben in het begin een broekje gedaan omdat als ze even uit het water zijn met hun bovenlijfje een badpakjwe afkoelt maar wel nat blijft en ze het dus koud krjigen. Nu heeft ze een hele stoere Tanktini…
Groetjes,
Michèle
Michele een tanktini ??!! Wat zal Morgan dan het hipste kind in het zwembad zijn hahaha!! Ik heb voor Minke een TE schattige bikini van de Hema, rood met witte stipjes. Neeltje heeft een badpakje van de prenatal, ook erg zoet met van die ruches. Op zich vind ik alleen een broekje ook leuk, maar Minke staat erop dat ze "net als mama!"ook een bovenstukje heeft