Ja zwembroek!!
Ik ben niet gek geworden, weet dat het winter wordt, maar heb toch een vraag over een zwembroek.
Ik heb al een tijd in mijn hoofd om vader en zoon dezelfde zwembroek te geven. (Lijkt me zo schattig). En aangezien paps binnenkort jarig is…
Weet iemand waar je een zelfde zwembroek in kindermaat en volwassen maat kunt krijgen?
LIEF had het, maar dat is niet meer te verkrijgen helaas.
Gr Estelle
Zwembroek
In deze periode een zwembroek vinden is altijd lastig. Tim had een maand geleden een nieuwe zwembroek nodig. Heb er lang voor moeten zoeken, want veel winkels hadden de zwemmode al de winkel uitgedaan. Die komen dan pas weer in het voorjaar binnen. Ik kwam uiteindelijk bij de Hema in een andere plaats dan waar ik woon terecht en daar hingen nog een paar zwembroeken. En gelukkig zat daar nog iets leuks bij in zijn maat. Ik had er niet bij stil gestaan dat er weinig winkels in deze tijd zwemmode verkopen. Meestal verkopen ze die nog wel bij de sportwinkels, dus denk dat je daar eens moet gaan kijken. Ik had geen zin om een hele dure zwembroek voor Tim te kopen dus daarom was ik blij dat ik toch nog wat bij de Hema heb kunnen vinden. Ik zwem altijd iedere week met Tim en de andere was echt te klein aan het worden.
Succes met het vinden van een zwembroek!
Groetjes,
Sandra
Oh erg he sandra. Hier hetzelfde probleem. Morgan ook in een klap uit der broekje gegroeid zag ik vanmorgen in het zwembad. En dan kom je inderdaad uit in de Hema waarvan ik dus na vamorgen al gezien heb dat er nu 4 kindjes (incl morgan) dit zwembroekje aanhebben omdat iedereen op de Hema aangewezen is. Obverigens wilde ik ook vleugels want nu pappa niet meer voetbalt gaan we op zondag ook wel eens zwemmen, maar das ook zo’n seizoensartikel bij de Hema dus nu moet ik kijken waar ik ze dan wel kan halen. De sportzaak naast de hema had ze alleen vanaf 6 jaar. Snappen ze dan niet dat je zwemmen elke dag van het jaar kan doen.
Groetjes,
Michèle
@Michele, ik zag de zwemvleugels nog liggen bij Prenatal (warenhuis). Die heb je bij jullie ook toch? Ik weet niet of ze ook in de gewone winkels liggen nog. En vaak heeft Bart Smit ze ook standaard. Ik snap ook niet dat artikelen niet gewoon het hele jaar verkrijgbaar zijn? Dat ze geen skipakken hebben in de zomer a la, maar zwemkleding lijkt me niet meer dan normaal! Eva heeft twee badpakjes van Lief, maar zelfs die zie je heel veel in het zwembad. Die zijn toch aan de prijs, maar blijkbaar vinden veel mama’s ze leuk. Bij Eva zwemmen er al 3 kindjes in hetzelfde badpakje, al heeft alleen Eva de turquoise, de anderen hebben rose.
Groetjes Rainbow, trotse mama
Oh dan kan ik daar nog wel even kijken en anders bij de intertoys. Ik weet dat het zwembad zelf ze ook verkoopt, maar meestal zijn ze dan toch wel wat duurder daar.
En tja toch veel mamma’s met een merksmaak he Overigens bij ons geen lief zwempakjes maar wel heel veel hemabroekjes
Groetjes,
Michèle
Hier ook een HEMA-fan hoor. Voordat ik Eva had stond ik altijd verlangend bij die babykleertjes en mini-zwembroekjes te kijken. Zo leuk en voor weinig! En nu kan ik het eindelijk kopen!
Ik hbe die roze harde gympies gekocht bij de Hema rainbow. Zag ze gister al toen we even snel twee vesten kochten, maar pappa was erbij. Vandaag had ik het excuus dat ik de stickers bij me had
Groetjes,
Michèle
Voor zwembroeken enzo kun je ook terecht bij de sportzaak dacht ik zo.
Hoewel, weet niet precies wat dan de kleinste maat is.
Maar eh, het lijkt mij niet leuk, allebei dezelfde zwembroek.
Ander idee: bij een beetje stoffenzaak/markt kun je ook stof
kopen die geschikt is om zwemkleding van te maken.
En dan heb je helemaal zelf in de hand wat en hoe het wordt.
M.
quote:
Ik hbe die roze harde gympies gekocht bij de Hema rainbow. Zag ze gister al toen we even snel twee vesten kochten, maar pappa was erbij. Vandaag had ik het excuus dat ik de stickers bij me had
Hahahaha, Mervins ogen dwingen. Ik zie helemaal voor me hoe jij loerde naar de gympies en hoe hij keek van: weg met die portemonee. Jij: ‘Jajajaja’ Mervin denkend: ‘Wow, zie je, ze koopt effe niks!’ En jij TOCH terug om ze te scoren! Zo ben ik dus ook!
Ik heb de zwembroekjes via mp (marktplaats) gekocht. Worden heel vaak mooie nieuwe broekjes aangeboden. En kost niet veel …
Groetjes een ‘krent’
@ Rainbow. En ik gister heel lief vragen maar je vind ze toch wel leuk en ze kan niet over haar lakschoentjes onder aan. Ja ja hoor je dan het is al goed je hoeft je niet te blijven verantwoorden
Groetjes,
Michèle
Nou ik hoor het alweer, niet echt te verkrijgen dus.
Helaas dan met ik maar even wachten op volgend jaar zomer.
Want ik vind vader en zoon in dezelfde zwembroek toch echt erg leuk!
Gr Estelle
quote:
Ha ha ha maar vind pappa het ook leuk ???![]()
Groetjes,
Michèle
Die heeft niets te willen denk ik zo
M.
quote:
Oh erg he sandra. Hier hetzelfde probleem. Morgan ook in een klap uit der broekje gegroeid zag ik vanmorgen in het zwembad. En dan kom je inderdaad uit in de Hema waarvan ik dus na vamorgen al gezien heb dat er nu 4 kindjes (incl morgan) dit zwembroekje aanhebben omdat iedereen op de Hema aangewezen is. Obverigens wilde ik ook vleugels want nu pappa niet meer voetbalt gaan we op zondag ook wel eens zwemmen, maar das ook zo'n seizoensartikel bij de Hema dus nu moet ik kijken waar ik ze dan wel kan halen. De sportzaak naast de hema had ze alleen vanaf 6 jaar. Snappen ze dan niet dat je zwemmen elke dag van het jaar kan doen.Groetjes,
Michèle
Ja, ik was ook behoorlijk gefrustreerd toen iedere winkel aangaf dat de zwemkleding pas weer in het voorjaar kwam. Toen ik zei dat je zwemmen toch het hele jaar door kan doen zaten ze me alleen maar raar aan te kijken. Ben dus erg blij dat ik nog 2 zwembroekjes heb kunnen kopen, maar blijf het raar vinden dat zoiets niet de hele winter ook gewoon te koop is. Bij een sportzaak betaal je meteen de hoofdprijs voor zo’n klein zwembroekje.
Groetjes,
Sandra
Ik weet het. Ik had er dus nog 1 van de Hema, maar daar zwemmen alle meisjes bij ons in. Overigens is alles in een sportwinkel in die kleine maat belachelijk duur.
Groetjes,
Michèle
Ja, het is fijn dat je nog een broekje hebt kunnen vinden bij de Hema, maar het is toch leuker als niet iedereen in hetzelfde broekje loopt.
Ja, niet te geloven he!! Voor zo’n klein stukje stof zou je toch denken dat een lagere prijs toch ook wel kan
Groetjes,
Sandra