Hallo mijn vraag is waneer ik Britt zwembantjes om moet doen we gaan in september op vakantie ik neem wel een zwemband mee waar ze in kan zitten geloof dat die bandjes nog niet passen om die kleine armpjes of wel wie heeft hier ervaring mee.

Hallo mijn vraag is waneer ik Britt zwembantjes om moet doen we gaan in september op vakantie ik neem wel een zwemband mee waar ze in kan zitten geloof dat die bandjes nog niet passen om die kleine armpjes of wel wie heeft hier ervaring mee.

De zwembandjes hoef je pas om te doen als je kind goed zelfstandig kan lopen. Dit is in iedergeval wat ze tegen mij verteld hebben. Het was wel wennen voor Rick maar nu vind hij het wel fijn als hij de bandjes om heeft. Hij voelt zich dan iets vrijer dan zonder bandjes
Groetjes Renate
Gewijzigd door - schildje op 27 Jun 2007 12:33:36
De bandjes zijn voor als ze niet meer in de zwemband zitten. Dus als jij Britt van de zomer in een zwemband hebt zitten hoef je nog geen bandjes om te doen.
liefs van Diana

hey diana gefeliciteerd met je zwangerschap leuk hey maar vraagje he heb je nu weer kans op een tweeling of weet je dat nog niet.
heel veel plezier en suxes verder en hoed ons op de hoogte hihi.
groetjes

Dankjewel. We hebben vorige week woensdag de echo gehad en het is er nu 1tje. Maar de kans was er wel dat het een tweeling zou zijn. Maar ben wel heel erg blij dat het er nu 1tje is. Want als de baby straks word geboren dan zijn Jesse en Jamai 17 maanden. En als we er dan ook nog 2 baby`s erbij zouden hebben, dan zou het wel erg druk zijn. Het word nu al druk met een tweeling van 1 1/2 en een baby. Ik hou jullie op de hoogte hoor.
liefs van Diana