Zwembandjes 15mnd welke

heej heej
ik weer met mijn vragen hihih
senna heeft vorige week haar teddbeer brons diploma gehaald en zwemmen doet ze zonder bandjes.
maar in steeds meer zwembaden is het verplicht ben ik achtergekomen maar welke maat hebben jullie dan en waar koop je ze.
ik zie overal vanaf 2 3 jaar maar welke zijn dan voor die kleintjes?
in de zwembaden waar ik kom hebben ze die niet zelfs niet in duinrell daar zijn bandjes verplicht maar ze hebben ze vanaf 3jaar zooo raar vindt ik dat.

groetjes

Ik heb eigenlijk gewoon bandjes voor vanaf 3 jaar, maar heb ze nog nooit gebruikt… Ik heb geen idee of je ook bandjes hebt voor jongere kindjes, ik heb ze in ieder geval nog nooit gevonden.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik hbe ze van hello kitty en bij de speelgoedwinkel gekocht. Ze zijn niet helemaal in haar maat maar dat maakt niet zoveel uit. Als je ze wel in de exacte maat hebben wil moet je ze nu halen, bij een grote speelgoedwinkel dus, want het is zo’n vervelend seizoensproduct.

Volgens mij heeft de hema ze nu ook weer. Ik zocht ze namelijk in de winter en ik had mazzel dat intertoys ze nog had maar eigenlijk verkopen ze dat niet in de winter. Hema zo ie zo niet zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 27 Jun 2010 08:09:42

bij ons in het zwembad met babyzwemmen moeten de kleintjes bandjes om zodra ze zelfstandig kunnen zitten, waarom weet ik eigenlijk niet maar ik denk omdat ze dan bewegelijker zijn en niet meer zo lekker drijven in papa’s of mama’s armen.
In het zwembad kon ik ze lenen want ik had ze niet bij me en die waren wel heel klein, nu heeft hij hele grote want ik kon ook nergens van die kleintjes vinden.
Misschien verkopen ze ze bij het zwembad, ik weet dat ze bij ons ook zwembanden verkopen dus bandjes misschien ook.
Ik heb van die fel oranje dingen, valt goed op als ze in zee liggen en ze zouden afdrijven.

Minke heeft zwembandjes van Nijntje, die zijn prima en te koop bij de Nijntje winkel ( of Bijenkorf).

Bij ons moeten ze net als bij Sann alleen de bandjes om als ze geen les hebben. Tijdens de les moeten de bandjes af, want ja we gaan ook onderwater en dat soort dingen, dus dan hoeven ze niet om. Ook hier werken ze met diploma’s voor baby’s en peuters.

Wij hebben Jip en Janneke zwembandjes van de Hema. Die draagt hij al sinds hij kan zitten. Want vanaf die leeftijd moest hij ze om. Nu heeft hij met zijn verjaardag zwembandjes van Cars gekregen. Die had ik gevraagd, vond ik toch wat leuker voor een jongen van 2 dan Jip en Janneke.

Groetjes,
Sandra

Hoi,

Bij Bart smit en Intertoys hebben ze het duitse merk meen Intex zijn van die vel oranje bandje. Dan moet je even kijken naar het gewicht die gaan per gewichtsklasse. vaak hangen er maar twee maten maar er zijn er drie. Kosten z’n 7 euro a 8 euro. Zijn ook euro goedgekeurd enzv.

groetjes

lon106