Zwembad rand lek

Grrrr de rand van het zwembad is lek, en we kunnen het lekje niet vinden al met zeep geprobeerd, maar het lekje is waarschijnlijk heeel klein

Nu hebben we al op het internet gekeken maar kan niks vinden, ik weet dat je voor bijvoorbeeld een fietsband zo’n spuitbus hebt dat je in het ventiel moet spuiten, zo zo iets ook bestaan voor plastic?

Wie ohhh wie heeft een tip!?
gr Tries

nieuw zwembad kopen? hahah
nee geen tip, zou ook op zeep komen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Je zou iemand moeten kennen met ook een groot bad, dan kun je daar jullie bad in onder water houden in etappes en dan vind je het lek vanzelf.

Zo hebben wij dat vorig jaar gedaan met ons grote bad. We hebben zo’n 2x3 meter-bad. Wel nieuw bad gekocht omdat die toen maar 9,95 waren bij het Kruidvat. En toen dat een keer gevuld was en verschoond moest worden hebben we het lekke bad daarin ondergedompeld. (Komt wel heel wat kracht bij kijken hoor overigens!).

Lek gevonden, geplakt en dat ex-lekke bad staat nu opgeblazen en gevuld in de tuin.

Groetekes, Sje

uhm, net als een fietsband opblazen en stukje bij beetje door een bak water halen (whaha 't zwembad water) en als 't dan bubbelt… ja dan heb je 't lek gevonden. Als 't misschien een klein lek is, dan ff erin knijpen, dan komt de lucht er wat harder uit, dan heb je misschien meer kans op vinden.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Bij de fietsenmaker kun je een plastick doorzichtig bakje kopen, gevuld met piepschuimballetjes. Aan een kant zit er gaas voor het bakje. Als je daarmee langs de zwembadrand gaat zouden de balletjes bij het lek moeten gaan bewegen. Als het inderdaat een heel klein gaatje is wat er in zit, zou ik even hulp vragen en de ander hard in de rand laten knijpen, zodat de lucht met meer kracht uit de rand ontsnapt.

Lilypie

Lilypie

Ze staan nu weer bij het kruidvat hoor dus ik zou ook voor een nieuwe gaan

Bianca