Zwem/strand schoentjes

ten eerste de vraag wat hier het verschil in is (is er die wel?)

en wat is in jullie ogen beter.

of een plastic:

Gewijzigd door - MamavanRico op 18 May 2012 12:19:00

Nadeel van die onderste is dat er zand in floept en dat schuurt. Plus die onderste, is de ervaring bij de zwemles hier, schieten heel makkelijk uit.

Die bovenste zijn wel wat lastiger aan te krijgen, maar als die eenmaal zitten, dan zitten ze ook heel goed sluitend.

Groetekes, Sje

ja dat leek mij inderdaad ook Sje, en je hebt ze van 20 euro en deze is 6 euro nog wat. en ik heb zoiets van; voor die paar weken dat ie ze aan kan ga ik geen dure zwemschoenen kopen. volgend jaar passen ze toch niet meer en hoevaak ga je nou eenmaal naar het strand of zwemmen, ik vond ook… dat bij die stof achtige schoenen dan had ik het idee dat als er wat ligt op het strand dat dat niet zo makkelijk onder zn voet schiet en das dan weer wel zo met die plastic dingen.

maargoed ze kunnen dus EN op het strand EN in het water? die blauwe??

Wij hadden die bovenste vorig jaar voor Seth, hij heeft ze een hald dag aangehad en had er toen een blaar van… rotdingen dus!
Dit jaar, lekker op blote voeten.

Liefs, Anne

idd de bovenste wij gebruiken ze ook!
Bij ons bevallen ze prima!

Liefs Xandra

Gewijzigd door - Nemo op 18 May 2012 12:57:08

@MamavanRico, die bovenste dat zijn surfschoentjes dus die kunnen zowel op het strand als in het water.

Groetekes, Sje

heb even nagevraagd of ze daar blaren van krijgen hoe dat dan zit, ze zeggen dat de maat precies moet kloppen want als ze te groot zijn dat je wrijving krijgt tussen de schoen en de voet, en in combinatie met natheid dat je dan blaren krijgt. dus de maat moet wel echt precies kloppen en niet een tikje te groot ofzo…hmz ik ga de gok toch wagen dan maar

Ik heb nu deze voor H. besteld.
Die heeft ze vorig jaar ook gehad en zijn echt ideaal.
Ook als je ergens bent met een zwembad, dan glijden ze niet uit.

die zien er goed uit! en ze zeggen ook daar dat je ze beter een maat kleiner kunt bestellen omdat ze idd anders geen functie meer hebben. rico’s schoenmaat is 27 maar deze gaat dus in 26/27 28/29 dus dan wordt he 26/27 natuurlijk. thnx voor de foto heb even gegoogled op welke site ze die hebben (babyslofje dus?) en daar heb ik m nu gezien. bestel ik m daar want das toch iets betere kwaliteit dan die ik gezien had