Of hij nu dure schoenen aan heeft, ook de wat goedkopere versie. Altijd zie je zijn voetstapjes staan als hij z’n schoenen uit doet. Lekker natte sokken …
Iemand een tip om dit te voorkomen?
Of hij nu dure schoenen aan heeft, ook de wat goedkopere versie. Altijd zie je zijn voetstapjes staan als hij z’n schoenen uit doet. Lekker natte sokken …
Iemand een tip om dit te voorkomen?
Is niet te voorkomen volgens mij. Zelfs in slippers kun je klamme voeten hebben.
En die kleine moppen zijn altijd zo druk bezig met van alles, dan heb je alleen maar meer kant op die klammigheid.
Groetekes, Sje
ik neem aan dat je gewoon katoenen sokjes hebt?
want rico heeft en katoenen sokjes en “knuffel” sokjes (die zweten behoorlijk
Als je het niet erg vind laten gaan anders wat talkpoeder in der schoenen en op der voetjes voor ze de sokjes aankrijgen.
Groetjes,
Michèle
Rens heeft hier ook wel last van, ook met katoenen sokjes. Bij de schoenenzaak waar wij Rens z’n schoentjes gehaald hebben zei de verkoper dat het dan goed was om hem zoveel mogelijk(doe ik eigenlijk vooral binnen) op blote voetjes te laten lopen zodat die voetjes niet de hele dag zitten te broeien.
Verder eigenlijk geen tips waar het van overgaat eigenlijk.
groetjes Ramona
Ramona, je ticker is te breed waardoor het topic uit z’n verband getrokken wordt. Zou je hem kleiner willen maken? Dank!
Groetekes, Sje
Volgens mij heeft Asje dat ooit eens uitgelegd in het banner-topic. Mag maar 400 pixels breed zijn geloof ik incl. foto.
Groetekes, Sje
je hebt bij lilypie een brede ticker en een miniticker
gewoon de mini ticker nemen die past altijd perfect
Dan moet ik daar maar eens even voor gaan zitten. Was net zo blij dat deze gelukt was. Hij geeft sowieso bij eigenschappen aan dat hij 400 pixels breed is dus ik dacht dat hij niet te breed was. Hoop dat het me weer gaat lukken, vind het altijd zo’n gepruts.
groetjes Ramona