Zwangerschaptest

hello,

ik heb gisteren zwangerschaptest (predictor) gedaan ik zag twee strepen… een licht streep en een donker… dus ik zat terwijfelen want vorige week zondag wasik nog ongesteld… laatst week ben ik misselijk enzo… daarom deed ik test… ik deed vandaag weer voor zekerheid…(nieuw clearblue digitial)… die zegt weer van niet:S… ik snap niets van… heeft iemand zelfde meegemaakt???

hey,

het beste da ge kunt doen is naar de huisarts gaan voor bloed te laten prikken dan weet ge het zeker

laat iets weten hé

wij zijn al paar jaren bezig voor 2de…behandeling bij gynloog… ik moet van gynloog van de weekend nog een keer test doen… ik zie he… ik kon niet slapen… niet uit blijheid hoor! tevaak teleurgesteld!!! ik dacht heel tijd hoe kan dat zeker fout… vooral als je pas een week geleden ongesteld geweest!.. ik heb nu al 4de keer test gedaan… eerst twee strepen, tweede was mislukt! derde niet zwanger…vierde ook niet zwanger… ik neem aan dat ik niet zwanger ben! toch moet ik van gynloog een test doen…

Bloedtesten doen ze niet zo makkelijk. Dan moet je veel langer overtijd zijn. De huisarts zal je naar huis sturen met de mededeling: wacht nog maar een paar weken af en doe dan nog een test.

Groetekes, Sje

Ik heb vernomen dat een vals positieve zwangerschapstest niet veel voorkomt, eerder een vals negatieve.
Mijn apotheek zei indertijd,
dat zelfs al was het heel lichtjes, dat ik er dan vanuit kon gaan zwanger te zijn.

'K hoop voor je dat het zover is, ik begrijp absoluut dat de teleurstelling bijzonder veel droefheid met zich meebrengt.

Groeten
Tanja

Voor ons is het moeilijk in te schatten of je zwanger bent of niet. Het zou vorige week natuurlijk ook een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn ipv een ongesteldheid. Ik zou het nog even afwachten en over 1 of 2 weken nog een test doen. En anders voor de zekerheid even de HA bellen, kijken wat hij er van vind.

Succes en ik hoop dat je echt zwanger bent.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker