Zwangerschapstest

Hallo allemaal.
Ik heb even een vraagje, waneer moet je een zwangerschapstest uitvoeren, kan dat gewoon elke dag of niet ??
En in de gebruiksaanwijzing staat er helemaal niets over.
Kan iemand me helpen ??

Dikke kus

Anoniempje !

s morgens is het beste dan heb je de meeste hormonen

gr de mama van leyla

veronique daniels

Maar van iemand anders hoorde ik ook weer op de eerste dag van je menstruatie ??
of hoeft dat niet persee ??
ben wel benieuwd, want ben 1 keer mijn pil vergeten, en voor zover ik weet is het niet fout gegaan, we hebben het gewoon veilig gedaan.
Maar ben al tijdje misselijk, in de ochtend en in de avond ook af en toe,
ik hoor mijn buik constant rommmelen, ik eet niet te veel gewoon normaal.
en heb af en toe een beetje bruine afscheiding.
moet ik nu ook voorlopig tot dat ik de uitslag weet even stoppen met de pil of niet ??
dankje.
xxxx

Anoniempje !

huh ? 3 weekjes later en nog geen test gedaan ? Ergens klopt er weer iets niet he.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Nee toen heb ik het nog even aangekeken, en toen was mijn misselijk enzvoorts weg, en voelde me ook gewoon weer normaaal en toen heb ik dus geen test gedaan,
maar ben 3 weken ongeveer geleden mijn pil vergeten zoals ik al zei, we hebben het veilig gedaan en voor zover ik weet is het niet fout gegaan,
Maar ik rook ook en als k zwanger ben heb ik gehoord dat het slecht is om in 1 keer te stoppen ,dat je maar ongeveer 5 sigaretten per dag mag.
want als je gelijk stopt, is het slecht voor het kindje want dan krijgt het misschien afkickverschijnselen,
Maar ik hoop dat jullie me geloven, heb het mijn moeder vertelt dat ik een test ga doen,
ik weet dat als ik zwanger ben dat mijn moeder gewoon achter me staat er me zal helpen, daar hoef ik me dfus geen zorgen om te maken.
Maar wat waren jullie symptomen toen jullie zwanger waren,

Dikke kus

Anoniempje !

Gaan we weer!
Sje je hebt te hard geroepen!!!

gr gytha

quote:
Gaan we weer! Sje je hebt te hard geroepen!!!

gr gytha

Helemaal mee eens!

Liefs Elysa

Zucht…Is het al ergens herfstvakantie ofzo?

Het feit alleen al dat iemand zich “anoniempje” noemt of “Robin Pietjepuk” zoals in het profiel staat. En dat er in de gebruiksaanwijzing van een zwangerschapstest niet staat wanneer je het beste de test kunt doen lijkt me erg stug!

In de gebruiksaanwijzing van onze digitale zwangerschapstests staat in elk geval wel wanneer je de test het beste kunt doen.

Zullen we dit topic maar gewoon meteen sluiten. Ik heb het er wel mee gehad eigenlijk met dit soort onzin.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 11 Sep 2008 16:59:33

jeetje :open_mouth:

hoe doe je dat, derde keer zwanger,
dat het je 1x overkomt okee, maar daarna ga je toch echt wat veranderen aan je seksleven. en na 2 x ongewenst zwanger vergeet je normaaal toch echt de pil niet meer. waarom heb je het de vorige keer wel weg laten halen en wil je dat nu niet? denkt je vriend er ook zo over? en hoe oud is hij als ik vragen mag.

xxx, Evaa.

Stomme ik… maar waar staat dat ze al 2x zwanger is geweest, mis 't geloof ik even??

Niet dat ik het bij deze op wil nemen voor nep-topics hoor… laat ik daarin duidelijk zijn.

Pffffff
Moe word je ervan

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

quote:
Stomme ik... maar waar staat dat ze al 2x zwanger is geweest, mis 't geloof ik even??

Niet dat ik het bij deze op wil nemen voor nep-topics hoor… laat ik daarin duidelijk zijn.

ze heeft al een vorig topic geopend, daar staat ook vanalles in

xxx, Evaa.

Lilypie In verwachting Ticker

uhh, sorry, ik lees nu je vorige topic en zie dat je hiervoor 1x zwanger bent geweest en een miskraam hebt gehad ik dahct dat je bedoelde 2x zwanger maar dat was dus 2x getest ofzo…

maja, dan nog. doe gewoone een echt test en geen digitale.

Eva.

Lilypie In verwachting Ticker

Als we nou afspreken om met z’n allen niet meer te reageren in dit topic, dan verdwijnt het vanzelf uit de actieve onderwerpen.

Groetekes, Sje