Zwangerschapstest negatief

hey allemaal

ik zou graag mijn verhaal kwijt willen!

ik begin wel van voor af aan, in oktober ben ik met mijn vriend op vakantie in tunesie geweest, was echt heel erg leuk, en ik had besloten de pil 1 weekje door te slikke omdat ik eigelijk ongesteld moest worden in de week dat we op vakantie waren.
nou goed, heb dus doorgeslikt, maar in die week ben ik m misschien wel 3x vergeten. komt natuurlijk door dat alles zo anders gaat en dan denk je er minder hard aan. mijn vriend weet hier ook van.

maargoed, na die doorslikweek ben ik dus op een vrijdagavond gestopt, en ik werd woensdagmiddag en donderdag wel zoo licht ongesteld, dat vond ik echt heel raar, want dat heb ik normaal gesproken nooit… maargoed, ik dacht…kan ook zijn omdat ik een weekje doorgeslikt heb natuurlijk!, dus ging sowieso nergens van uit. nou na een weekje ongesteld zijn of halve week, slikte de pil gewoon weer netjes 3 weke lang…,

gewoon weer netjes gestopt na 3 weken, maar 1 week voor het stoppen voelde ik me nie zo lekker, ik was misselijk( en bij erge misselijkheid moest ik opboeren) en had hoofdpijn in pieken en dalen over de hele dag, in eerste instantie was dit vaak 's avonds, tot dat ik afgelope woensdag ochtend echt zoo misselijk was dak bijna moest overgeven, heb uiteindelijk niet overgegeven behalve gekokhalst(lekker fris verhaal, haha) maargoed…

ik was vorige week vrijdagavond gestopt met de pil… en de woensdag daarna(de ochtend dak zo misselijk was) was ik nog steeds niet ongesteld!( normaal ben in disdag ongesteld en woensdag op zn laatst)… maargoed ik dacht even afwachten dak ongesteld ben en als ik t niet word doe ik een test.

nou… deze woensdag op donderdag nacht… ik werd donderdagochtend vroeg wakker, en ik veegde mezelf af aan een wcpapiertje om te kijke of ik ongesteld was. en ja hoor, alleen maar BRUINE afscheiding(oud bloed volgends de dokter)… en ik heb nu, vrijdag nog steeds last van alleen maar bruine afscheiding( en deze 2 dagen is ook maar heel licht vergeleke al die andere keren dat ik fatsoenlijk ongesteld was)… vind het beetje raar, want dit heb ik normaal gesproke noooit! maar het zou eventueel kunne komen van dat weekje doorslikke( want dat doe ik normaal gesproken ook nooit)…

maargoed zou jullie niet te lang in spanning late zitte, ik heb dus gisterochtend(donderdag) een test gedaan en die sloeg NEGATIEF uit… ben die middag naar de dokter geweest, ze heeft aan mijn buik gevoeld, en van dat voele werd ik nog misselijker…

maargoed ze zei dat ze niks bijzonders voelde en wilde 100% zeker een bloedtest late doen, ik probeerde het nog af te kappen want ben sowieso bang voor bloed laten prikken, maar ze wil ECHT dat ik die test nog laat doen, want ze denk dat ik te vroeg geweest kon zijn met de test…

maarja wat ik niet begrijp is… waarom nog die bloedtest als die andere test al negatief is?:S…
want weetje, ik ben dan nog wel jong(20 jaar) en heb al bijna 3 jaar met mijn vriend,.
ik zou aan de ene kant echt wel heel graag een kindje willen!!.. weet met mijn verstand dat het beter is als het nog ff duurd, maar mijn gevoel wilt al wel… nou moet ik zeggen dat mijn beste vriendin pas gelede bevalle is van een jongetje, en dat vind ik echt prachtig… daarom ben ik er ook extra mee bezig denk ik.

maar vraag me nu echt af waar mijn lichaam mee bezig is, want was aan de ene kant best teleurgesteld toen de test negatief was, en vind het ook wel leuk vooor de 2e kans late teste via bloed(al vind ik het prikken totaaal niks)…

maar vind het toch ook weer beetje eng, bang om verdrietig te zijn door een negatieve uitslag, en ook weer bang zijn als het positief is( wil het wel heel graag hoor, maar je hebt dan in een x een ver5antwoording voor een wezentje )…

maargoed moet wel zeggen dat ik vanaf de ochtend op donderdag (dag van de bruine afscheiding) dat ik vanaf die dag zo nu een dan is een bepaalde druk op mijn buik voel, mijn onder en middenbuik(zijkanden) voelt dan een beetje drukkend of trekkend,zwaar, weet niet precies hoe ik t uit moet leggen…

maargoed zou graag wel van jullie willen weten wat jullie denken, en vinden enzo. dus ik zou zegge, brand maar los ik ga aankomende dinsdag een bloedtest laten doen en ik neem mijn ma mee

groetjes Mandy

Gewijzigd door - Mandy van der Linden op 11 Dec 2009 10:56:41

Volgens mij, maar ik heb nooit de bloedtesat gehad is het hcg gehalte in he bloed sneller te meten dan in he urine.

Maar ik heb zelf ook 1 keer een week doorgeslikt en mijn hele menstruatie is toen van het pad afgegaan. Ik heb een half jaar niet geslikt toen, dat kon ook makkelijk want ik was alleen. en toen weer begonnen. Ik ben geen voorstander van doorslikken, maar ik hoop dat het je meevalt het bloedprikken en dat je met beide uitslagen kan leven.

Groetjes,

Michèle