Verbaasd hebben we vorig jaar te horen gekregen dat ik zwanger was. We hadden toen al 2x getest en elke keer negatief. Toch bleek ik al drie maanden zwanger te zijn. De huisarts had er geen verklaring voor. De verloskundige ook niet en bij het vermoeden dat ik straks opnieuw zwanger zou raken moet ik maar direct naar de verloskundige omdat die testen dus blijkbaar bij mij niet werken. Wie heeft er hier ook ervaring mee of een verklaring voor??
Zwangerschapstest die niet werkt
Hoi Linda,
Een vriendin van mij heeft dat ook eens gehad. Het kan zijn dat je lichaam heel weinig zwangerschapshormoon aanmaakte. Sommige tests reageren dan niet.
Groetekes, Sje (mama van Marleen en Ilse)
Hoi net wat Sje zegt kan zijn dat het hCG hormoon bij jouw niet zo sterk aanwezig is of was, want volgens mij hoeft dit de vlgende keer niet weer zo te zijn hoor maar hou er maar wel rekening mee kan dacht ik ook met een verdikte baarmoeder wand te maken hebben of zo iets
Gr Tries
geen idee kan je niet helpen, testen doe ik pas als ik het zeker weet en mijn lichaam me 100 keer heeft gezegd ja hoor je bent zwanger … dan heb ik eigenlijk zelf geen test nodig, doe die dan alleeen voor manlief…
groetjes Kim, mama van

en 
Hihi das wel een beetje waar… mar toch wil ik toch zeker zelf ook even dat streepje zien… WILDE voor mij dan
ow dat is raar, ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk…
Groetjes Nathalie & Co
Gewijzigd door - Nathalie op 21 Dec 2005 09:35:44