Zwangerschapskilo's

Hallo mama’s

Ik ben vorige week (lekker handig :-S net voor de pasen en verjaardag van mijn vriend…) begonnen met een dieet, namelijk tweemaal per dag een shake ipv brood. En savonds gewoon warm eten. Het is van Herbalife. Ik voel me er nu al goed bij, maar ik ben eigenlijk benieuwd of iemand hier er ervaring mee heeft. Mijn çoatch heeft natuurlijk alleen maar goede ervaringen, en op internet vind ik alleen goede ervaringen van mensen die het gebruikt hebben, en commentaar van mensen die het niet gebruikt hebben… Ben beniewd of iemand hier er ook echt mee afgevallen is

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

ik heb er ervaring mee… maar dan ws op andere manier dan jouw. Ik heb het nl moeten drinken om aan te komen toen ik alleen maar bleef afvallen… en dat hielp niet… en ik vond het nog vies ook! maar wilde toen ook niet groeien dus … dat is ws de combi van alles geweest, kreeg toen ook allerlie pillen erbij en … eerlijk gezegd ben ik daar helemaal geen typ voor dus… ging meer prullenbak in

Dus ik zou zeggen succes … moet er veel af? wat is advies dat je kreeg van herbalife?

Ik heb alles al een keer geprobeerd en ook Herbalife hihih

Ik vond het niet vol te houden (maar ik deed het wel meer dagen per week volgens mij). Ik mis gewoon mijn boterham enzo maar een collega is er al 12 kilo mee afgevallen en die voelt zich helemaal geweldig en die doet het nu ook 2x per week en valt nog steeds af. Het schijnt wel gezond te zijn.

Ik ben sinds 2 maanden aan de Weight watchers en inmiddels 7 kilo afgevallen JOEPIE!!! dat is gewoon meer mijn ding.

Succes ermee

Bianca

Lilypie 6 - 18 Ticker

Lilypie 6 - 18 Ticker

Hmmm ik moet er echt ongelovelijk mee gaan afvallen… Ik ben altijd al te dik geweest. Een paar jaar geleden was ik door alleen nog cup-a-soup en crackertjes te eten 40 kilo afgevallen. Maar dit is natuurlijk heel slecht… Toen ik weer gewoon begon te eten vlogen er al gauw weer 20 kilo’s bij aan. Na de zwangerschap van mijn eerste kindje (hij is helaas na 24 weken overleden) ben ik helemaal los gegaan en was de 40 kilo er weer bij… Toen heb ik een hele tijd niks gedaan, en in de zwangerschap van Joey (nu 6 maanden) ben ik maar 12 kilo aangekomen, en die was er na de bevalling ook weer af. Maar in het laatste half jaar ben ik toch weer een heel stuk dikker geworden. Mijn conditie is schandalig, en ik voel me er niet langer prettig bij. Heel toevallig kwam er vorige week iemand aan de deur met een ontbijtenquete. Die heb ik eerlijk ingevuld. Ik ontbijt nooit, ik hou helemaal niet van brood. Meestal begon ik 's middag tegen een uur of drie honger te krijgen, en snaaide ik wat, omdat we om half 5 warm eten. Een paar dagen later belde de vrouw van de enquete op om een afspraak te maken om geheel vrijblijvend een ontbijtdrankje te proeven. Dit vodn ik wel best, en tijdens die afspraak ben ik gaan inzien dat het echt niet langer kon. Ik besloot het te proberen, want als ik niks doe komt het nooit meer goed.
Ik heb me bewust niet gewogen, mijn coatch heeft alleen de omtrekken gemeten. Volgende week heb ik weer een afspraak met haar, en dan meten we weer. Ik ben heel benieuwd.
Ik vind het eigenlijk wel te doen. Dit komt natuurlijk dat ik met die 2 shakes per dag altijd nog meer eet dan ik hiervoor deed. Honger heb ik dus niet. Ik voel em zelf energieker dan ooit.
Omdat ik de hoge kosten van Herbalife niet zo makkelijk kan opbrengen, had ik besloten om dit et compenseren door te stoppen met roken. En dat heb ik zojuist weer opgegeven. Das geloof ik een beetje te veel van het goede, want niet eten en niet roken word wel heel saai. Ik blijf voorlopig toch nog even roken, hoe slecht dit ook is. Mijn gewicht vind ik op dit moment even belangrijker…

Groetje Anouk

Ja het is wel duur maar dat van dat energie krijgen heeft mijn collega ook.

oveel overgewicht heb ik niet en dat wil ik ook niet. Zodra ik de 80 kilo zie verschijnen op de weegschaal ga ik weer beginnen> Als ik 75 kilo ben voel ik me al weer stukken beter. (mega slank eigenlijk tot ik dan weer een foto in badpak zie en dan valt het toch weer tegen hihihi)

Maar het is een terug kerend probleem. Heb moeite met maat houden en ik associeer eten altijd met gezellig maar ja wie niet…

Ik zou zeggen ga er gewoon voor. Je klinkt enthousiast en dat heb je nodig om het vol te houden. En bewegen!!! al is het maar lopen ipv de auto pakken.

Maarja ik hoef jou geen tips te geven. hihi. We weten zelf donders goed hoe het komt en hoe je het er weer af krijg alleen dat volhouden is zo moeilijk

Succes en we horen het wel

Bianca

Lilypie 6 - 18 Ticker

Lilypie 6 - 18 Ticker

Goed hoor dat je er helemaal voor wil gaan. That’s the spirit!!

Je moet doen waar je je goed bij voelt. Dat is de enige manier om het vol te houden en als ik hoor dat je al een keer 40 kilo bent afgevallen. Knap hoor.

Het enige wat ik vind van dieten is dat het zo moeilijk vol te houden is. Het is goed als je op een snelle manier wilt afvallen, maar je hoort zo vaak dat mensen wanneer ze stoppen weer aankomen.

Om op gewicht te blijven is het naar mijn idee goed om te bewegen en op je eetpatroon te letten. Bijvoorbeeld gewoon altijd 30 of 20+ kaas gebruiken, magere yoghurt te gebruiken etc. dus eigenlijk bewust boodschappen doen. En daarnaast jezelf af en toe verwennen met iets “slechts” anders is het niet vol te houden.

Wat dat bewegen betreft, ik zeg dat wel zo makkelijk, maar zelf moet ik ook nodig weer naar de sportschool haha. Ik hoef niet heel veel kilo’s kwijt, maar alles een beetje strakker kan geen kwaad

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wens je heel veel succes!
Hier ook iemand aan het lijnen, maar schiet nog steeds niet op!

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

jaaah volhouden is het moeilijkste… Ik weet er alles van Maar tot nu toe heb ik met Herbalife geen moeite. Alleen het water drinken, dat vergeet ik gewoon… 8 glazen per dag pfff! Als ik niet lijn drink ik geen water maar frisdrank of ranja, en dan zijn het hooguit 3 glazen per dag, dus dit is wel erg wennen. En vervelend ook, want ik blijf maar naar de wc lopen. Maargoed, keb er alles voor over om af te vallen, dus ik zet gewoon door.
En tja, als ik straks zo ver ben dat ik er mee kan stoppen, dan moet ik inderdaat niet in oude gewoontes vervallen, want dan groeien de kilo’s er weer bij. En dat is nou juist het ergste, want eten betekend voor mij gezelligheid, en zonder eten is het vaak saai. Als je bijvoorbeeld in de stad loopt en je gaat daar een hapje eten. Ik vind het erg moeilijk om dan iets verantwoord te vinden. Een broodje gezond lijkt goed te zijn, maar gezond issie zeker niet.
het valt me ook nu pas op hoe vaak ik normaal gesproken zonder er bij na te denken iets in m’n mond stop. Afgelopen weekend was mijn vriend jarig, en toen ik de hapjes aan het maken was, wou ik een paar keer automatisch iets op eten. de eindstukjes van de wordt bijvoorbeeld, denk ik normaal niet eens bij na, en nu valt dat allemaal op. ik word me in ieder geval wel bewust van mijn eetgewoontes, en das confronterend, waardoor ik nu wel de motivatie heb om door te gaan.

Groetje Anouk