Zwangerschapskado

Mijn beste jeugdvriendin is zwanger! Ik ken haar al vanaf kleuterschool en hebben veel meegemaakt met elkaar. Ze probeert al een tijdje zwanger te raken maar heeft een vervelende ziekte achter de rug en ik zag het zwaar in voor haar, maar nu is ze al op helft! Geweldig dus. Ga haar binnenkort even weer bezoeken en wil haar een mooi kado geven. Misschien een beetje met het idee dat we elkaar al zo lang kennen en veel hebben meegemaakt. Wil haar echt laten vernemen dat ze belangrijk is en haar een fijne periode wens.
Iemand een idee?

groetjes Carolien

Ik was laatst bij de juwelier en zag daar hele mooie zilveren bijtringen. Aan de ring zat een hele mooie zilveren beer. Ze hadden er nog 2, maar ben even vergeten wat daaraan zat. Vond ze zelf in ieder geval wel heel mooi. Weet natuurlijk niet hoeveel je eraan uit wilt geven, want ze waren volgens mij iets van 40 eur.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Ik heb geprobeerd iets te bedenken, maar ik denk eigenlijk dat jij de enige bent die echt iets speciaals, iets persoonlijks voor haar kan verzinnen. Jij kent haar en weet wat ze belangrijk vindt, of ze inderdaad van sieraden houdt, van een mooie wens op een kaart of liever kleine kleertjes.

In elk geval succes met je zoektocht en veel plezier met jullie ontmoeting!

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Je kan ze ook iets van sieraden voor haar zelf geven. Echt persoonlijk dus niet voor de kleine. Dan denk ik aan een bedelarmband waar je een kinderkopje aan kan hangen (oei moet je wel weten wat het gaat worden) en dan kan ze er later de naam van het kindje op laten zetten…

Of dagje relax (heerlijk als je zwanger ben) in sanadome oid… samen met jou.

Als je erg creatief bent zou je ook bijvoorbeeld een boxkleed kunnen maken, met bijv. allemaal stofjes die jou aan vroeger helpen herinneren.
Of een tekst erop of… of…

Zoiets?
Liefs, Anne

Of luiertas met foto …

Hihihi llalala we worden nog crea

Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind om af en toe crea te zijn
Maar weet nooit goed waarmee en heb er weinig tijd voor…:S

Liefs, Anne

Hoi neem eens een kijkje bij proud mama (ff google), mischien vind je dat een leuk idee.

Gr Patries

Ik heb voor beide kinderen een dagboek gekregen op A4 formaat. Het was speciaal voor mij gemaakt en nog ouderwets en heel mooi gebonden. Stoffen omslag met hun namen erop en een speciale ( franse lelie achtige ) binnenkant. Heel mooi, heel bijzonder en zeker heel persoonlijk.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Bedankt voor de tips. Ik ben zelf nog even aan het denken geslagen en wat ik zelf heb gekregen als kraamkado. 1 ding vond ik erg bijzonder, maar dat was pas toen Sanne werd geboren dus dat kan ik nu nog niet geven. We hebben een geboorteboompje gekregen. En echt het boompje staat vlak voor haar raam, natuurlijk op gepaste afstand, maar het begint echt te groeien. Vond dat zo’n leuk kado.
Kijk maar eens op http://www.geefeenboompje.nl/geboorte.html
In elk geval bedankt voor de tips.

Groetjes Carolien