Zwanger?


#1

Hello dames en/of Heren

Mijn naam is Jenny en ik ben 20 jaar oud en ben er pas geleden achter gekomen dat ik zwanger ben

ik heb wel een vrind en hij is er super blij mee maare ik weet niet wat ik er van moet vinden de ene moement lijkt et me leuk en de andere moment kan ik wel in paniek raken als ik denk aan alles wat ik nog moet doen en regelen ik ben zelf nog een student en studeer deze jaar af me vrind werk ook wel maare part-time dus dat is ook niet echt vet pot... mijn grote angst is het vertellen aan me ouders omdat hun altijd hebben gezegt dat jong een kind krijgen zonde is en ik me leven anders moet lijden dus hebben jullie misschien hoe ik het aan mijn ouders moet vertellen ??

 

dank jullie wel


#2

hi jenny