Zwanger :)


#1

Ik mag me hier weer aanmelden als zwangere onder ons.
Ik ben inmiddels 9 weken.
Wist het al een poosje maar wilde graag eest de echo afwachten of alles wel ok is. Het is nog steeds heel spannend, over 2 weken heb ik weer een echo en dan hoop ik dat ik de roze wolk op kan
Gelukkig heb ik goed last van de hormonen, ben af en toe goed misselijk en heb behoorlijk pijnlijke borsten. Dit kon ik de afgelopen zomer niet zeggen. Ik ben begin aug uitgerekend het is nog een beetje los vaste datum van 9 augustus. Hartje zomer, de andere 2 kids zijn echte winterkids wel grappig…
Gisteren heb ik de eerste echo gehad en ik kon opgelucht adem halen dat tot nu toe alles ok is.

Groetjes,


#2

Oh wat een feestelijk nieuws! Van harte gefeliciteerd!
Ik zet je vast in het meldplichtigentopic! Hou ons op de hoogte van de volgende echo he?!

Groetekes, Sje


#3

Van harte gefeliciteerd! Hoe oud zijn je andere kinderen? En hoe vinden die het dat ze een broertje/zusje erbij krijgen?!
Sterkte met je zwangerschap!


#4

Super… Begrijpelijk dat het spannend is…

Hier 2 boys in de zomer…nu in maart verwachten we nr 3…


#5

gefeliciteerd!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#6

Dankjewel, ik laat de datum nog weten.
Onze dochter is afgelopen dec 5 geworden. En onze zoon is afgelopen okt. 1 geworden…


#7

Super leuk!! Gefeliciteerd!
Hopelijk kom je je zwangerschap goed door

Liefs, Anne


#8

Gefeliciteerd!!

Liefs Michelle


#9

Gefeliciteerd


#10

Wat een goed nieuws, gefeliciteerd!!!
Kan me voorstellen dat het voor nu wel even prettig is om last te hebben van je hormonen, maar hoop toch voor je dat dat na de eerste drie maanden weer een beetje minder wordt en je volop kan genieten van deze zwangerschap!

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#11

Prachtig nieuws!. Van harte gefeliciteerd.
Hoop dat de hormonen te behappen zijn, zodat je wat dat betreft ook echt op je wolk kunt klimmen
groetjes Annelies


#12

Ja die hormonen het hoort erbij, en het geeft wel een vertrouwd gevoel dat alles toch wel ok is. Van de zomer had ik er geen last van. Heb het liever wel
Maar inderdaad zo gauw mogelijk de roze wolk op

Dankjewel voor de reacties.

Groetjes,


#13

Leuk zeg! Ik duim dat alles goed mag blijven gaan.

Groetjes Ramona


#14

Ah wat leuk, gefeliciteerd!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#15

ooh zo spannend gisteren weer een echo gehad.
En God zij de dank alles was goed. Ik was zo bang en gespannen.
Maar alles zag er goed uit. ukkie lag lekker te pitten. Ik moest even hoesten… ukkie draaide zich lekker om en pitten weer verder Zo lief.
Wij zouden het gisteren mijn schoonouders vertellen maar dat ging niet door. Mijn schoonpa is gevallen en ligt in het ziekenhuis wat er aan de hand is, is nog onduidelijk hij kan niet staan/liggen. Foto’s van rug zien er goed uit. Ze gaan nu de nieren onderzoeken.
Dus we houden het nog even stil naar de rest van de fam/vrienden.
We zijn 8 augustus uitgerekend.
En nu op de roze wolk.

Groetjes,


#16

Fijn dat alles goed is met de echo, hopelijk knapt je schoonvader snel op en is er niets ernstig.


#17

Ja, hij is gisteren laat thuis gekomen uit het ziekenhuis. Alles is gekneusd.
Tja hij is ook de jongste niet meer, 6 weken rustig aan doen geen autorijden enz enz.
We gaan er vrijdag even heen.

De misselijkheid is ook weg zo super. Nu nog een beetje op temperatuur komen. Het is dat onze meis naar school moet maar anders ging ik naar Spanje, pff ik wil zon vitamientjes vangen lekker bruin worden veel buiten zijn…


#18

Gefeliciteerd en wat fijn dat de echo er goed uit ziet. Altijd weer een hele geruststelling, zeker na je miskraam.

Geniet van je zwangerschap en sterkte met je schoonvader.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#19

Gefeliciteerd!! Geniet ervan! Leuk hoor 3 kids!!

Groetjes mama Ja