Zwanger


#1

Ben al een tijd niet op het forum geweest. Ik kan op een of andere manier thuis niet op het forum komen. Ik ben nu 16,5 week zwanger en begin al lekker een buikje te krijgen. Maandag hebben wij een echo om het geslacht te bepalen.

Groetjes

Gewijzigd door - Joyce1985 op 29 Mar 2012 12:39:33


#2

gefeliciteerd met je zwangerschap


#3

Proficiat!

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers


#4

wat leuk! Gefeliciteerd! Ik wens je een hele fijne zwangerschap, en veel plezier bij de echo!

Groetjes Anouk



#5

Super leuk! Van harte gefeliciteerd.
Wat vroeg die echo, of is het een extra echo nog voor de 20-weken echo?
We zijn bijna even lang zwanger, grappig! Wat is je uitgerekende bevallingsdatum?

Geniet ervan!
Groetjes Carolien.


#6
quote:
Super leuk! Van harte gefeliciteerd. Wat vroeg die echo, of is het een extra echo nog voor de 20-weken echo? We zijn bijna even lang zwanger, grappig! Wat is je uitgerekende bevallingsdatum?

Geniet ervan!
Groetjes Carolien.

Dank je wel. Ja is een extra echo. We wilden heel graag weten wat het is. We hebben vandaag de echo gehad en het is een jongen! Over 3 weken hebben we de 20 weken echo. Ben 8 september uitgerekend. Ja is zeker grappig.


Gewijzigd door - Joyce1985 op 03 Apr 2012 15:38:06


#7

Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#8

Net niet dezelfde datum! Ik 10 september

Dus nu kan het jongenskleertjes shoppen beginnen? Leuk joh, geniet ervan!

Groetjes Carolien.


#9

Maar het kan wel de zelfde datum worden, want die kleintjes bepalen het toch zelf haha. Ja binnenkort lekker shoppen en nu kunnen we verder in de kinderkamer met de kleur baby blauw.


#10

Ja dat is waar… niets zo onvoorspelbaar dan de geboortedag!
Weet er alles van…ons eerste kindje kwam namelijk 7 weken te vroeg, dus ik hoop nu alleen maar dat we september halen! Zou toch grappig zijn, twee ikkeben-baby’s op dezelfde dag geboren!

Ik zal binnenkort de dozen kleertjes ook eens van zolder halen, eens zien wat we daar nog van kunnen gebruiken. Leuk om daar weer mee bezig te zijn. Ik ben zelf ook nog niet echt aan het shoppen geweest, hoewel ik zaterdag de meest schattige sokjes/slofjes heb gekocht, inieminie wit met zilveren letters i love papa… die kon ik niet laten liggen.
Succes met de kinderkamer!

Groetjes Carolien.