Zwanger

Hallo,

Na heel erg lang proberen zijn we dan eindelijk zwanger… Maar zekr voel ik em nog niet. Heb namelijk een aantal keer een miskraam gehad. Erg onprettig en onzeker makend moet ik zeggen.
Ik ben woonachtig in zweden en ben er achter gekomen dat ze hier pas een echo maken om te kijken hoe lang je bent en om te kijken of er echt iets zit, in je 16e tot 20e week !! Ik sterf van de zenuwen en wil graag meer bevestiging dan alleen een blauw streepje.

Wat moet ik doen…

Groetjes Sas

hartelijk gefeliciteerd, jammer dat ze zolaat pas een echo maken bij jullie snap zeker je onzekerheid.

doen ze dit niet eerder in verband je miskramen?

Gefeliciteerd

Allereerst proficiat!!

Je kunt met een gesprek, bij de verloskundige/gynacoloog, proberen of je toch niet eerder een echo kunt krijgen.

Succes!

Groetjes mama Jade

Gefeliciteerd!

Ik begrijp een beetje hoe je je moet voelen, ik ben nu ook zwanger na een miskraam te hebben gehad in oktober. Je vertrouwd niet meer op je eigen lichaam en de komende weken zullen wat iedereen je ook verteld spannend voor je zijn.
Ik hoop dat met de wetenschap dat je een miskraam hebt gehad ze je eerder een echo geven.
Heel veel succes, en probeer er vertrouwen in te hebben!
Daarna kan het genieten echt beginnen.

Liefs,
Chirley

Lilypie Third Birthday tickers

[img]http://lbdf.lilypie.com/R9vQp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” />

Hey Saskia,
Voorzichtig gefeliciteerd met je zwangerschap!
Kan me voorstellen dat je graag meer bevestiging wilt dan het blauwe streepje, kan je niet met een arts gaan praten, je zorgen uitleggen? Misschien willen ze gezien je eerdere miskramen de echo wel wat eerder doen om jou gerust te kunnen stellen. Gewoon vragen!!!

Succes,
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers