Zwanger?

hallo allemaal,

nou ik heb toch maar een afspraak gemaakt voor die echo…ik vind toch niet zo prettig idee zo’n inwendige echo maar je kan beter maar weten als ik nu wel of niet zwanger ben. ik heb nu vrijdag om 11.45u de echo dan laat ik wel weten hoe het gegaan is…

Groetjes
Sylvia

Spannend dat je vrijdag een echo hebt. Ik duim met je mee dat je zwanger bent.
En wat die inwendige echo betreft, daar zou ik me niet druk om maken. Ik heb
ook al een paar keer een inwendige echo gehad. En ze gaan echt maar amper naar
binnen. Je voelt er helemaal niks van.

Groetjes,
Sandra

Fijn dat je een afspraak hebt gemaakt, denk idd dat dat het verstandigst is. Dan heb je tenminste zekerheid. En zo’n inwendige echo valt heel erg mee hoor, ik heb er een paar gehad en je voelt er amper iets van. Pijn doet het zeer zeker niet.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Succes…
Groetjes Kristine

Bedankt allemaal !!
Kan niet wachten tot het vrijdag is wil het nu echt wel weten…en die inwendige echo ben ik ook al gerust gesteld had er echt een horor idee erbij haha want had van paar vrouwen gehoord dat het echt veel pijn deed enz… maar zo hoe ik hier leest valt het echt wel mee…

Groetjes
Sylvia

Ik ben ook erg benieuwd!
Groetjes Nancy

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

hoi allemaal,

ik ben gisteren voor de echo geweest en is voor mij slecht nieuws mijn baarmoeder is leeg en rondom was ook alles rustig…ik voel me nu echt teleurgesteld en rot ik wou graag zwanger zijn en had steeds beetje hoop door die stomme testen maarja is niet anders maar moet wel woensdag naar het ziekenhuis voor verdere controle want de verloskundige denkt dat mijn hormonen niet op orde zijn omdat mijn zwangerschap testen posifief blijf ik heb gisteren bij de verloskundige ook een test moeten doen en die was ook positief…
Maar wil jullie wel nog even bedankt voor jullie reacties !!

groetjes
Sylvia

Wat jammer zeg. Veel succes bij de gyneacoloog. Hoop dat je snel wel zwanger bent.

groetjes Ramona

Wat jammer. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid hoe het nou zit, want dit is ook niets. Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers