Hallo,
ik had een vraag
ongeveer 3 weken geleden werd ik ongesteld, het was veel minder dan normaal en 2 dagen daarna kwam er s’avonds veel oud bloed uit ook moet ik vaak spugen en heb ik last van duizeligheid. Ik en mijn vriend zijn wel bezig ermee, maar ik heb ongeveer 1 week na mijn ongesteldheid een test gedaan die aangaf dat ik niet zwanger was. maar toch heb ik sterk het gevoel dat ik het wel ben. ook ben ik hele dagen door moe en heb ik geen energie meer. ook als ik naar de wc moet kan ik dit echt niet ophouden. kan iemand mij zeggen wat dit is ?
alvast bedankt. Groetjes.
Zwanger?
Princcesszz
Linette1
Het beste is denk ik opnieuw testen want wij kunnen het je ook niet vertellen hier… Ik hoop voor je dat het zo is want zo te lezen is het wel de bedoeling.
groetjes
Princcesszz
quote:
Het beste is denk ik opnieuw testen want wij kunnen het je ook niet vertellen hier.. Ik hoop voor je dat het zo is want zo te lezen is het wel de bedoeling. groetjes
Ja dat was ik ook van plan maar ik dacht misschien dat iemand weet of het wel iets heel anders is vandaar maar bedankt.
als eerste zou ik je advieseren o opnieuw een test te doen daarnaast is het mogelijk dat je lichaam je voor de gek houd omdat je zo graag zwanger wilt worden.
probeer het los te laten en gewoon door te klussen, bij sommige is het sneller raak als je het los laat dan wanneer je er steeds mee bezig bent.
ik hoop voor je dat het al zover is
de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag