Zwanger?

Hallo allemaal. Ik ben half juli gestopt met de pil. Na 6 weken was ik ongesteld, toen na 5 weken en 2 dagen, en de laatste keer was na 4 weken en 3 dagen… Het is nu 4 weken en 4 dagen geleden, dus test gedaan maar negatief. Heb wel halverwege een positieve ovulatietest gedaan en dat is nu ruim 2 weken geleden… Ik ben wel erg gespannen en wil zoooo graag zwanger zijn… Mijn dochtertje wordt nu bijna 3 en het kan me niet snel genoeg gaan… De afgelopen dagen had ik wel last van menstruatiepijn maar niets te zien… Elke x snel ff kijken je weet hoe het gaat … Nog maar een paar dagen wachten denk ik… Maar het liefst ren ik naar de huisarts voor een bloedtest… Advies?? xx

Hoi,

Ik denk dat als je net hebt getest en het was negatief, dat de dokter niet ineens iets anders uitwijst… Of begrijp ik je verhaal verkeerd?

Ik geval veel succes en ik hoop dat het snel raak is!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik sluit me bij Liske aan.

Als de test nu negatief is dan heeft een bloedtest bij de huisarts geen zin. Zeker met een onregelmatige cyclus maak je jezelf alleen maar gek door telkens te testen. Omdat je ook na 6 weken ongesteld bent geworden zou ik toch ook nu maar wachten tot de 6 weken voorbij zijn.

Succes en ik hoop dat je snel zwanger bent.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Artsen gebruiken dezelfde urine-tests als die je in de winkel kunt kopen. Een bloedtest zou meer duidelijkheid kunnen geven evt. maar die doen ze niet zo snel. Eerst maar eens langer overtijd zijn.

Dus naar de huisarts op dit moment heeft geen zin.

Groetekes, Sje