Zwanger?

Spannende tijd Tiny… hoop voor je dat je snel positief nieuws heb. Dat je lichaam je hierbij voor de gek kan houden is zeker waar… soms denk je JA… maar dan wordt je week later toch ongesteld… tegenvaller. Toch is het soms wel erg dubbel… was bij de 1e zo vreselijk misselijk dat dit wel mijn grootste angst is bij een evt 2e…

dat kan me heel goed voor stellen ja . ik was tot 7maande zwangerschap misselijk op de lange duur leek het wel routine haha.het is idd heel spannend en me lichaam kan me idd voor de gek houden heb ook het gevoel dat me lichaam niet van mezelf is pff vermoeiend stiekem best wel hahaha .borsten pijnelijk moe kan de hele dag slapen . maar dat gevoel van moet ongesteld heb ik wel dus ja we kijken maar . ik doe niet eerder een test als dat ik echt overtyd ben weet je het zeker hahah , wil je niet een 2e bij?? niet elke zwangerschap is het zelfde he bij me 2e had ik nergens last van ja last in zovere dat ik elke minut boven de pot hing dan he hahah groetjes

tiny

Hier was de rose wolk ook geweest en nu zou ik een blauwe ook wel erg leuk vinden! Dat is toch een koningswens, zo zeggen ze dat toch? Maar ik zou al heel blij zijn met een tweede. Wij hebben nu dat we er even niet zo mee bezig proberen te zijn, maar toch…Ik had laatst eens mijn cyclus bekeken. Nou, daar kun je geen chocola van maken. Die varieert van 23 dagen tot 34 dagen! Die 34 kwam nadat ik van de ETOS van die zwanger-wordcapsules had geslikt. Of het was toeval? Hoe dan ook, ik hoop dat alles snel een beetje normaler wordt hoor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

het is moeilijk om er niet zo mee bezig te zijn dat merk ikook maar ja je ben toch een vrouw he hahah ik hoop voor je dat het snel een rose wolk is groetjes

tiny

quote:
Hier was de rose wolk ook geweest en nu zou ik een blauwe ook wel erg leuk vinden! Dat is toch een koningswens, zo zeggen ze dat toch?

meisje - jongen = keizerswens
jongen - meisje = koningswens

sorry blauw wolk hahah groetjes

tiny

@ rainbow:

Stom he, je denk we stoppen met de anti-conceptie en dan zien we wel… maar het werkt niet zo! Ik vind het ook wel moeilijk om het los te laten. Niet dat ik continue denk van nu moeten wij sporten of zover is m’n cyclus nu, maar ook van hoe zou het zijn om weer zwanger te zijn en om straks z’n klein hummeltje in je armen te hebben… hoe zou het gaan met de 1e…lekker dagdromen erover…
Vrouwenkwaaltje?

Groetjes Frauk

hahah ik denk het wel dat het een vrouwen kwaaltje is . me vrind zit ook wel in spanning maar die is er toch wel weer nuchter in , ik ben er ook niet de hele tijd met bezig. maar soms betrap ik ik me eigen er op dat ik in me gedachten heel de baby kamer al heb in gericht en de namen hebben we ook al hahah ik zelf moet nog even geduld hebben maar waneer weet jij het nou ?? groetjes

tiny

Het is heel erg spannend allemaal…
Mijn buurvrouw is bezig met IVF, vrijdag heeft ze de punctie en dan is het afwachten of het goed gaat met de bevruchting en dan word het terug geplaatst.

Kan er ergens ook wel een beetje moedeloos van worden hoor, misschien is zij wel direct zwanger, en wij zijn nu bezig met ronde 3.
Niet dat ik het hun niet gun ofzo hoor, ben hartstikke blij voor ze als het in 1x lukt.
Maar toch…

Hopen dat het bij ronde 3 blijft en ook wij een wonder mogen verwachten straks.
Dat hoop ik natuurlijk voor iedereen hier hoor!! :smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

ik hoop het met je mee voor je buuf en jou natuurlijk.
zou fijn zijn ronde 3 en bingo .
ik duim voor jullie groetjes
en voor me zelf als je niet erg vind hahahahahah

tiny

Hahaha Dank je, en tuurlijk ook voor jezelf moet je blijven duimen.
Dan duim ik met je mee voor jou…

Lilypie Tweede Ticker

Maar Melanie, als jouw buuf zelfs al toe is aan IVF, heeft ze waarschijnlijk al vele, vele rondes achter de rug! Dan is het dus niet ‘in 1x raak’. Ja toch? Misschien hebben zij wel tig rondes gehad, aangezien je pas IVF krijgt volgens mij na 1 jaar zonder succes proberen…?

Nee Rainbow, dit is voor hun de eerste keer.
Zij is eerder getrouwd geweest en heeft van haar ex 4 kids, en heeft zich daarna laten steriliseren. Nu is ze opnieuw getrouwd en wil met haar huidige man graag nog een kindje.

Snappie??? hihhihi

Lilypie Tweede Ticker

Ikke snap het Melanie… maar zou ondanks alles niet graag met je buuf willen ruilen…

@Melanie, ik snap 'm! Jeetje…vier kinderen en dan nog eentje…moet er zelf niet aan denken! En dan ben je eerst gesteriliseerd en dan ga je nu alsnog weer heel dat zwangerproces in…Nee, ik hoop toch gewoon eerst nog één kindje te mogen krijgen en dan…gaat er pas de knip in (of bij mijn vriend haha, daar is hij nu al bang voor!) KNIP!

Hahaha Tja ik moest er ook niet aan denken hoor intotaal 5 kids.
En de oudste is 15 hè… de jongeste is nu 8! Pfffff en dan weer zo`n baby.
Nee voor ons is 2 ook meer dan genoeg… Naja misschien 3 maar ooohhhh meer ook niet!!

Lilypie Tweede Ticker

helaas is het hier niet bingo vanacht is het door gezet , baal als een stekker maar ja op naar ronde 3 dan maar groetjes

tiny

Jammer Tiny. Volgende keer meer geluk!

Lilypie Tweede Ticker

He tiny… jammer zeg… valt altijd weer tegen als het dan toch komt! Volgende ronde maar weer… … was je van je andere kindjes snel zwanger? Ik ben bij Jurian ruim jaar bezig geweest … was zelfs al bij huisarts en al voor onderzoek. Gelukkig lag het achteraf aan de stomme pil!

me eerste was niet gepland woonde namelijk nog thuis en was nog maar net 19 toen ik er achter kwam dat ik zwanger was . en met me jongste ik denk anderehalve maand of zo maar ja ondertussen wel weer 8jaar aan de pil en ben er ook weer 32 misschien heb dat er ook mee te maaken ik weet het niet . achja hopelijk volgende ronde beter baal wel hoor ik ben bijna vandaag de hele dag zo prikkelbaar als de pest . maar ja groetjes

tiny

Gewijzigd door - tiny-77 op 27 Nov 2009 20:44:11