Zwanger?

Spannend …

Het moet of nu doorzetten of niet meer komen … dat zou ik denken als ik jouw was… stiekem hoop je dat het niet komt, maar onzekerheid is ook niet alles hé!

Potjandikke, grrrrrrrrrrr, ben gewoon ongesteld geworden weer!!
Het heeft doorgezet vanacht!

He, jammer, maar niks aan te doen.

Het heeft wel weer een voordeel, dat als ik volgende maand zwanger ben, dat we nog wel lekker op vakantie kunnen van t zomer! :smiley:
Nou jaaaa, we proberen het straks gewoon weer!!

Niks aan te doen!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Nah, gelukkig is proberen ook heel leuk
Maar toch toffer als daar dan een wonder uit voortkomt.
Succes !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Jammer Melanie! Ik was echt benieuwd hoe het was afgelopen. Maar je staat er nuchter in en gewoon blijven proberen! Ik duim voor jou en Christiaan dat het snel raak is!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat jammer Melanie dat je toch ongesteld bent geworden.

Hoop voor jullie dat het snel raak is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hé wat balen zeg… toch stiekem altijd weer tegenvaller als die opoe dan toch komt.

Op naar de volgende klus maand…

We kunnen elkaar allemaal de hand schudden … maar toch tijd dat we ander nieuws gaan verspreiden. Hopelijk zijn we snel allemaal in de wolken… Ik gun het iedereen… al kan ik met deze woorden misschien mensen ook op het hart trappen is niet de bedoeling!

Ik snap je helemaal Mini-Boy!

We gaan gewoon door :smiley:

@ Rainbow, tja als je er niet nuchter in zou staan dan klopt er iets niet volgens mij. En aangezien wij nu dus naar ronde 3 gaan, is het nog vroeg genoeg als het de volgende keer wel raak is toch??
En achhh we zijn nog jong, en het hoeft ook niet per direct, maar als het wel zo is dan is het alleen maar mooi :smiley:

Bedankt voor jullie lieve woorden!!
Ik hoop ook dat het voor jullie snel raak is!

Volgende ronde graag GOED nieuws!!! hahahaha

Lilypie Tweede Ticker

Jammer!!

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Hee wat jammer! Idd wat je zegt nieuwe ronde nieuwe kansen, en heb je iniedergeval wel een vakantie!

Bij mij is de duivel (eindelijk) woensdag gekomen, dus bijna een week te laat!

Hopelijk hebben/ horen we binnenkort beter bericht.

Groetjes Frauk

Gewijzigd door - mama Jade op 19 Nov 2009 13:27:39

Fijn dat jij het nu ook geworden bent Frauk. Nou ja aan de ene kant niet natuurlijk, maar ja als de test dan toch negatief is dan kan het maar beter zo snel mogelijk komen.

Wij zitten ook weer in een nieuwe ronde, dus hoop dat we allemaal snel goed nieuws hebben.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

En wanneer weet je meer over die nieuwe ronde Sandra

quote:
En wanneer weet je meer over die nieuwe ronde Sandra

Haha ben het vorige week geweest, dus deze ronde is net begonnen

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Was grapje hoor …

Maar desniettemin gun ik het jouw (en al die meiden incl mezelf) heel erg!

Wel lief van iedereen, dat het gunnen van een ander erin zit…
Ook ik gun het iedereen natuurlijk van harte.
En als het dit jaar niet is, dan hoop ik dat we het nieuwe jaar moet een roze wolk in gaan :smiley:

Lilypie Tweede Ticker

Lekker dan, mij een beetje in de maling nemen

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

quote:

En als het dit jaar niet is, dan hoop ik dat we het nieuwe jaar moet een roze wolk in gaan :smiley:

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/AdNwp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Blauwe wolk is ook welkom

Hahahaha Ook dat is welkom Mini-Boy!

Ik heb hier al een blauwe wolk, en zou het leuk vinden als er nu een roze komt…
Nou ja, als het maar gezond is natuurlijk!

Lilypie Tweede Ticker

Dat zegt iedereen altijd tegen je hé… als je zwanger zou mogen worden van een 2e. Oh je heb al jongen hopen dat het nu een meisje wordt. Nou om eerlijk te zijn… geef mij maar nog een jongen enne daarna een meisje enne dan nog een meisje

Nee hoor is gekheid alles is welkom …

Hahaha idd dat zeggen ze wel altijd ja.
Mijn vader zei ook al, nu hopen dat het een meisje word. Hij wil wel een kleindochter!
Nou ja nog even wachten! :smiley:

Lilypie Tweede Ticker

hoi hoi iedereen

ik lees net jullie berichjes en dacht ik probeer het ook eens hahah.
wij zijn nu ook aan de 2e maand bezig . rond de 28ste moet ik weer ongesteld worden maar heb nu wel zere borste maar het lijk wel dat me lichaam van slag is .soms heb ik wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden door me buik die rot krampjes weet je wel , dus ik twijfel gewoon nu heel erg . we hoope er wel op maar ja zo niet dan de volgende keer beter. ik hoop dat het bij jullie snel raak is meide. is het voor jullie allbei een 2de? voor mij zelf is het de 3de dan voor me vrind is het de 2de . meide sterkte groetjes

tiny