Had het al in het 0-1 jaar forum vermeld… maar nu ook hier
Ik ben zwanger van ons tweede kindje! Zal dus ook regelmatig dit forum bezoeken vanaf nu, als alles goed gaat!!
Zwanger!
Jij ook spannend he!!
[img]http://b1.lilypie.com/gkk4p2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />
Gefeliciteerd! Leuk voor jullie!
De tweede al met een kindje van Eriks leeftijd die opnieuw zwanger is (Scottie ook). Raar idee is dat. Geniet er maar lekker van!
Groetjes!
Ik heb je op het andere forum al gefeliciteerd, maar doe het gewoon nog een keer
Gefelciteerd en ik hoop op een goede zwangerschap voor je.
Groetjes,
Sandra
quote:
Gefeliciteerd! Leuk voor jullie!De tweede al met een kindje van Eriks leeftijd die opnieuw zwanger is (Scottie ook). Raar idee is dat. Geniet er maar lekker van!
als er één schaap over de dam is… dus moeder van Erik
Ik vind het heel leuk voor iedereen, maar ik moet er persoonlijk nog niet aan denken om nu alweer zwanger te zijn. Ha ha ha ben nog aan het bijkomen van Morgan haar nachtelijke avonturen
Groetjes,
Michèle
Nou… ik denk ook dat wij het soms best zwaar zullen hebben hoor. Minke is een vroeg vogeltje ( soms wel heeel vroeg ) en als ik straks echt een dikke buik met me meedraag zal het best zwaarder worden. Maar ach, dat is het ook als je oudste kindje ouder is, denk ik. Zeker 's nachts of vroeg in de morgen. Maar ondanks dat ben ik superhappy hoor, dit was helemaal gepland en we gaan er gewoon voor!
Haha mini-boy, jij had komiek moeten worden…
NO WAY, NEVER NOOIT MEER! Zie topic ‘thuis of in ziekenhuis’ elders in dit forum…
Groetjes!
Nou, op zich goed, maar alleen moe… !! en beetje misselijk nu… niet overgeven hoor maar merk dat steeds meer dingen me tegen staan, zoals koffie. Maar verder mag ik niet klagen hoor. Ik lig er 's avonds op tijd in en hoop dat ik me na de eerste 3 maanden weer fitter voel ( dat was bij Minke namelijk zo).
Gefeliciteerd!!! Hele fijne zwangerschap en geniet van het wondertje in je buik. Samen met je andere wonder natuurlijk en manlief
Ja, die moeheid had ik ook zeker last van. En die misselijkheid ook. Gaat ongetwijfeld zeer snel over! Heb je al een termijnecho gehad?
Groetjes!