Zwanger

beste,
ik ben ongesteld al voor een hele week en normaal ben ik op tijd.
zo heb ik dan een test gedaan na twee dagen maar het was nega,
na vier dagen heb ik nog een test gedaan en was ook nega.
is wat is met mij ben ik zwanger of niet?

ik weet niet hoe oud je bent

nee je bent niet zwanger, de test zegt het toch

Lijkt mij niet als je je periode hebt (ongeacht hoe lang, want als je met de pil gestopt bent kan het ontregelen) en de testen zeggen ook dat je niet zwanger bent acht ik de kans erg klein dat het dat bent.

Groetjes,

Michèle

Lijkt mij ook niet. ik ben nu 5 weken zwanger, dus een week overtijd. ik had de eerste dag van mijn nod een beetje bruine afscheiding. de dag erna was het weg. toen heb ik een test gedaan en deze was positief. heb daarvoor wel een paar keer gahd dat ik overtijd was en een test deed die negatief was. ik denk dat als je zwanger bent gelijk een positieve test krijgt. Sorry.
weet je wat mij echt super heeft geholpen: ovulatietesten… daarna was ik meteen zwanger!
Succes

Ik heb even een digitale zwangerschapstest gedaan. Je bent zwanger, je bent ergens in november uitgerekend en je krijgt een jongetje.

Hoe kunnen wij nou door ons scherm heen zien of je zwanger bent?
Volgende week test nog eens doen en ander naar de huisarts voor overleg.

Groetekes, Sje

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hoor! We hebben er weer een!!!

Toch makkelijk om te vragen of je zwanger bent en dan verder geen informatie geven. Echt te simpel voor woorden! Hoe dom kun je zijn!!! Wel handig, die digitale testen, weet je gelijk ook of het een jongetje of een meisje is!

Er zit maar een ding op: NAAR DE DOKTER!

sje:
wat handig dat jij dat allemaal kan zien :smiley:
kan je via een digitale DNA test zien of mijn kindje blauwe of bruine ogen krijgt?

HAHA.

xx.Eva.

Zou niet eerlijk zijn om alles voor te zeggen he Eva. sommig dingen moeten een verrassing blijven, maar ga maar uit van blauwe… na 6 maanden nog even checken

Groetjes,

Michèle

okee is goed

xx.Eva.

Gewoon afwachten TB… Sommige tests geven 't wat later aan, andere iets eerder. Ligt er aan hoe sterk 't HCG hormoon in je lichaam aanwezig is. Bij de een is dat gelijk heel sterk, bij de ander niet.

Bij mijn eerste was de test ook gelijk superpositief, en bij deze tweede (ben nu bijna 8mnd) duurde 't ook even.

Je kan naar je huisarts gaan voor een bloedtest, maar ze zullen waarschijnlijk eerst zeggen om af te wachten, meestal wel tot de eerst volgende verwachte menstruatie.

Soms slaat 't vrouwelijk lichaam ook wel eens een keertje over… door allerlei omstandigheden. Is wel zenuwslopend dan, ja.

Gr. Marla

Gewijzigd door - Marlala op 02 Mar 2009 14:28:16

Hey marla …

das is tijdje geleden dat jij op ikkeben geweest ben. Heb je tips gemist

8 maanden zwanger?? spannend!! alles goed?