Hoi allemaal,
Heb een poosje op dit forum rondgekeken en heb gezien dat er een hoop broodje-aapverhalen opstaan. Wil allereerst even melden dat ik hier niet kom om jullie te neppen. Hoop dat jullie mij antwoord willen en kunnen geven, zit namelijk behoorlijk in de stress.
Mijn vriend en ik (ben zelf 20) hebben anderhalve week terug onveilige seks gehad. Ben namelijk de pil vergeten, zat een beetje met mezelf in knoei en deed alles op de automatische piloot. Maar goed, ik ben nu dus erg bang dat ik zwanger ben. Snap dat dit voor sommige mensen geen fijn verhaal is, omdat ze zelf proberen zwanger te raken.
Het is nu dus anderhalve week geleden en ik heb constant last van buikpijn. Mijn vriend zegt dat dit komt doordat ik mezelf gek loop te maken. Ergens weet ik ook wel dat hij gelijk heeft, toch zou ik het liever even van jullie horen. Wat denken jullie, is het stress? Kan me namelijk ook niet zo goed voorstellen dat je na anderhalve week al buikpijn krijgt als gevolg van een zwangerschap.
En nogmaals, voor degenen die ik kwets door te zeggen niet zwanger te willen worden: bedoel het echt niet zo maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er gewoon nog niet aan toe ben, heb een kind niet te bieden. Als het wel zo is, zal ik zeker mijn best doen maar liever een aantal jaartjes later.
Groetjes, S