Zwanger

Hallo

Ik ben Eef ben 20 jaar
Woon in Amsterdam :smiley:
En ben zwanger
Ben alleen staand:D
Als vragen zijn hoor ik het wel

Liefs Eef

Eef

allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

ik ben gytha 25 getrouwd met dennis en hebben samen 1 dochtertje lieke van bijna 3 maanden.

veel plezier hier en geniet van je zwangerschap

groetjes Gytha

Gefeliciteerd!
Op naar de babywinkel om je eerste kleertje te kopen, Verwen jezef lekker!

Hoi Eef,

Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap allereerst en welkom op de site.
Ik ben Inge, 32 jaar, getrouwd met John en trotse mama van Zoë.

Groetjes,
Inge

ik ben een meisje van 15 en ben zwanger helaas is me vriend ervandoor gegaan toen hij het gehoort had hij was atliaans als er vrage zijn hoor ik het wel

britt

Is het nog ergens vakantie ofzo? Zulk slecht weer is het toch niet dat er niet buitengespeeld kan worden?

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 28 Aug 2007 15:14:51

hahahahahaha die sjee

groetjes gytha

Pssst, ik ben niet Sjee, ik ben Esje (veel mensen weten niet dat je Sje als Esje uitspreekt )

Groetekes, Sje

sorry esje hahaha

groetjes gytha

Geeft niet hoor!

Groetekes, Sje

mag k een vraagje aan britt stelle…

maakt het wat uit wat v oor afkomst hij is…

niet stom , dom of wat dan ook bedoeld…

maar het staat er echt zo bij dat het wat uitmaakt dat hij weg is omdat hij een antiliaan is…

Liefs Wena

Goeie opmerking Wena
Ze geeft der (ex)vriend echt zo’n stempel van "hij is een antiliaan, dus niet raar dat ie weg is…"
Maar goed… 15 jaar en zwanger :S volgens mij speelde ik toen nog met poppen… :S
Misschien ligt het aan mij :S maja… Succes met de zwangerschap!!

Nicole & Noa

Ik heb tot mijn 16e met Barbies gespeeld.

Groetekes, Sje

ja precies!! pfff waar gaat het heen tegenwoordig :s

Nicole & Noa

Mijn oudste dochtertje wordt volgende week 4 jaar. Die tijd is mega-snel gegaan. Ik kan me er niks bij voorstellen dat ze over 12 jaar thuiskomt met de mededeling dat ze zwanger is.

Groetekes, Sje

Maar hopen dat dat ook nooit zal gebeuren Sje !

Tja, en dan nog heb ik eerlijk gezegd liever de ongepland zwangere dochter thuis, dan een zoon die een ongepland zwangere vriendin heeft, haar in de steek laat en dat er ergens op de wereld straks een kleinkind van mij is wat ik nooit zal leren kennen. Dat zou mijn hart breken.

Dus wat dat betreft ben ik eigenlijk wel blij dat ik 2 dochters heb. Mocht het ooit zover komen dat ze ongepland zwanger thuiskomt, dan is er altijd wel een mouw aan te passen.

Groetekes, Sje

hoi sje ja ik vind echt dat je gelijk hebt ik heb dan twee zoons maar ik zal ze altijd vertellen niet alleen de lusten maar ook de lasten want je hoort het best veel maar ze zijn nog veel te jong maar wie weet is het straks als hun 17 zijn nog erger het is gewoon te gek en dan zo jong al maar goed ieder zijn eigen toch