Maak maar even een nieuwe topic, sinds ik had beloofd om jullie op de hoogte te houden. Vindt het leuk dat ik al zoveel felicitaties heb gehad. Het is ook zo spannend. Ben gisteren bij de vk geweest en was 3 kilo aangekomen en na even zoeken was daar dan het hartje te horen. Wat een opluchting. Ik ben nu 15 weken en 3 dagen en kan het nog niet echt voelen. Moet nu over 4 weken terug komen. Dan zal ik de baby al wel meer voelen. Carlin en Elysia vinden het helemaal geweldig en geven al veel kusjes. Ook wil Carlin steeds voelen met zijn handen, net als hij op tv heeft gezien en zegt dan, ja hier is de baby, ik voel het.
Heb al echt een buikje en kan mijn eigen broeken niet meer aan. Ik ben dan ook een beetje aan de dunne kant en daar zal het wel aan liggen.
Zwanger!
Hoi Martha,
Ja, ik had je al gefeliciteerd, maar handig dat je een aparte topic hebt gemaakt hierover.
Dat mag ook wel, een zwangerschap is zoiets moois en unieks: dat verdiend gewoon een aparte Topic !!! Toch??
Wat fijn dat je nu voor de eerste keer het hartje hebt kunnen horen! Heerlijk is dat hè! Vooral omdat je de baby inderdaad nog niet voelt is dat een fijne bevestiging.
Ik was trouwens best wel benieuwd hoe vaak je in Florida gecontroleerd wordt tijdens je zwangerschap. Je krijgt daar wel vaker echo’s hè?
Wat ik alleen altijd een beetje vreemd heb gevonden is dat je TIJDENS de zwangerschap erg veel gecontroleerd wordt, maar zodra je bevallen bent mag je het zelf “uitzoeken”.
Wat zal je genieten van de eerste keer kraamhulp!!! Dat is toch wel fijn hoor, iemand die je helpt etc. etc. (dat vond ik tenminste, weet niet of iedereen er zo over denkt natuurlijk. En het hangt er ook een beetje vanaf of het iemand is waar je leuk mee op kan schieten)
Maar je hebt dan in ieder geval de kans om lekker te genieten van jullie kleine wondertje en niet nog eens te hoeven denken: oooh, ik er moet een was gedraaid worden, gekookt, etc. etc.
Nou, weer een lang verhaal van Bieb (sorryyyyy! Haha )
Nog één vraagje: heb je de echo al gehad??
Liefs, Bianca
volgens mij heb ik wat gemist
maare dan bij deze van harte gefeliciteerd en geniet ervan he
groetjes bianca
Dank jullie wel allemaal!
Ik heb al een echo gehad en alles zat erop en eraan. Zo mooi om te zien.
In Florida kreeg ik een echo met 16 weken en toen niet meer. Zodra je weet dat je zwanger bent sta je wel meteen onder controle van een gynaecoloog. Je gaat iedere maand voor urine onderzoek, bloeddruk en buikmeting en hartslag van baby. Vanaf 32 weken iedere 2 weken en vanaf 36 weken iedere week met een inwendig onderzoek. Na de bevalling 24 uur opname en dan naar huis, zonder hulp thuis. Na 7 dagen voor controle naar een kinderarts.
Zo in het kort. Moet hier in het ziekenhuis bevallen omdat Carlin een keizersnee was. Elysia kwam wel normaal.
Nogmaals van harte gefeliciteerd…
hoe voel je je verder? echt zwanger of valt het mee?
Leuk je geniet er van
Liefs Tries
hoi marty
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er van samen
groetjes marielle trotse mama van tanja
Zal het ook nog een keer officeel bij deze topic doen.
Gefeliciteerd!!!
Het blijft iedere keer weer een wonder.
Geniet ervan, maar zo te horen doe je dat al.
Groetjes Mim
Ook ik had het even gemist geloof ik.Maar alsnog van harte gefeliciteerd!!!
Groetjes Eljada
hee wat gaaf, gefeliciteerd!!
Geniet er maar lekker van!
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi
Heel hartelijk bedankt allemaal, geniet al lekker van mijn buikje. Ben nu 16 weken en 2 dagen en voel de eerste kleine bewegingen. Het is mijn derde kindje maar het blijft zo mooi. Ook de reacties van Carlin en Elysia, zo lief al die kusjes op de buik en extra liefde.