Zwanger worden na prikpil

hoi allemaal,
ik heb even een vraagje. Ik ben sinds een tijdje gestopt met de prikpil, en heb gehoord dat het namelijk een jaar tot anderhalf jaar kan duren voor je weer zwanger kan raken. Zij hier nog meiden die ook aan de prikpil zijn geweest. Ook gaan er verhalen rond dat het misschien niet meer kan lukken. Mijn huisarts heeft daar niks over verteld maar maakt me toch een beetje bang. Heb op het moment namelijk echt de gevoelens voor een 2e kindje en droom ook regelmatig over.ik hoop dat jullie misschien wat meer info hebben.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

oja, ik zal er even bij zeggen dat ik nu wel iedere 3 weken gewoon 5 dagen ongesteld ben. Dus regelmatig, lijkt mij eerlijk gezegt gewoon goed.

Hoi hoi Tweetyx
Het is volgens mij grote onzin dat je na de prikpil niet meer zwanger kunt raken .
Ik heb de prikpil ook gehad en kijk maar naar mijn groot wonder Tim .
Ik heb dus gewoon een kindje .
Wel moet ik er bij zeggen dat ik al 2 jaar gestopt was en in die tijd een spiraaltje heb gehad .
Dus dat het wat langer kan duren voordat je zwanger wordt zou best kunnen , dat weet ik niet .
Ik moest stoppen met de prikpil omdat mijn lichaam heel erg op hormonen reageerd .
Ik moest eerst stoppen met de pil , toen de prikpil geprobeerd .
Ook dat werkte niet . Ik was mezelf niet .
Heel emotioneel en opvliegerig .
Met het spiraaltje had ik daar weer geen last van , alleen bleef ik vloeien .
Het volgende probleem dus…
Nu gebruiken we alleen condoom en mocht ik dan toch per ongeluk zwanger raken …
Tja dat zien we dan wel weer , het is altijd welkom .
Ik hoop dat je hier wat aan hebt , succes .
Groetjes Dorethe

ja dank je wel, ik denk dat ik nu zo een half jaar gestopt ben. De laatst maanden hebben wij het niet veilig gedaan wel met berekenen en zo maar niet persee met condoom. Laten we het maar afwachten dan.

Hoi hoi
Ik zal voor je duimen …
Groetjes Dorethe

hoi brenda.

zover ik heb gehoordx duurd het een jaar voor dat je weer zwanger kan raken.
veel succes en wel laten horen he.
hoe is het met je dochtertje.

liefs leentje jeremy en jaimy