Hoi,
Zijn er meer dames die middels IVF zwanger zijn of moete worden?
Ik ben inmiddels bezig met ee poging en het valt me heeeeeel erg zwaar.
Misschien kan ik het met iemand delen.
Hoi,
Zijn er meer dames die middels IVF zwanger zijn of moete worden?
Ik ben inmiddels bezig met ee poging en het valt me heeeeeel erg zwaar.
Misschien kan ik het met iemand delen.
Helaas kan ik je hierin niet daadwerkelijk ondersteunen doordat ik er geen ervaring mee heb. Wel wil ik je laten weten dat wij hier altijd naar je luisteren als je het van je af wil schrijven … en dat ik geloof dat het heel zwaar moet zijn… de spanning/het moment maar ook de gehele behandeling.
Ben je van jullie meiske ook via IVF zwanger geworden?
Ook hier geen ervaring. Een goede vriendin van mij heeft wel via IVF een kindje gekregen. Ook van haar heb ik begrepen dat het behoorlijk heftig is! Het is zo’n procedure waar je door heen moet. Bij haar was de 1ste behandeling in 1 keer raak en vorig jaar is haar dochtertje geboren.
Hoever zitten jullie in de behandeling?
Ook hier helaas geen ervaring voor jou.
Mijn buurvrouw doet hetzelfde, ook IVF en volgens haar is het zo zwaar nog niet.
Nou hoefde zij alleen maar de pil te slikken, een week spuiten en nu is ze aan de beurt om te kijken of der eitjes rijp zijn en dan gaan ze eruit.
Tja, dit is makkelijk praten natuurlijk voor mij, maar zo makkelijk praat mn buuf erover.
Ik zou het er ook moeilijk mee hebben hoor, of iig zwaar!
Succes!
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
de eerste keer viel het best mee, was in 1 keer zwanger en ons meiske werd geboren. Na 1,5 jaar weer begonnen…inmiddels ben ik met mijn 3e en laatste (vergoedde) behandeling bezig. Het valt me zwaar. Eerst ruim 3 weken de pil (valt mee) en daarna weken spuiten. pfffffffffffffff ik reageer sterk op de hormonen. Ben prikkelbaar en emotioneel. Ga nu ook naar de acupucturist. Schijnt je kans te vergroten. Binnenkort weer voor punctie. Het is vooral de ounctie die pijnlijk is en waar ik als een berg tegenop zie. 1e keer was bijna pijnloos, maar de vorige keer heb ik een zware gehad. en tsja, dat blijft je bij…