Zwanger willen worden/zijn in 2006!


#1

Hallo!,

Zwanger willen worden… daarmee begint het…! Meteen een hele verantwoordelijkheid… en toch meteen ook heel spannend en leuk! Want wat is het leuk om een baby in je te voelen groeien en te kunnen volgen hoe de baby groeit!

Zwanger in 2006 is een lijst voor als je wilt zwanger worden, bezig bent met het zwanger worden of al zwanger bent…

Samen kunnen we hier over vanalles kletsen… zolang het maar gezellig is… En natuurlijk kunnen we elkaar steunen, adviseren en naar elkaar luisteren als het weer niet gelukt is… Of samen blij zijn als het juist wel gelukt is!

Lijkt het je wat om deze intense en belangrijke gebeurtenis in je leven te delen met andere vrouwen?
Meldt je aan en kijk of het iets voor je is!

Groetjes,


#2

Welke link is dat dan juist?

groetjes


#3

Heb ik niet vermeld he… das niet slim…

Dit is em! : http://groups.yahoo.com/group/zwangerin2006

Hier kun je je aanmelden… maar ik wil je ook wel een uitnodiging sturen als je wilt…

Liefs,
therese


#4

Nou is dit ook een hele leuke site waar ook aanstaandemoeders alles kwijt kunnen

Ik zou zeggen vermeld het vooral hier!

Sorry vind het niet echt netjes om gelijk in de eerste bericht gelijk reclame te maken voor je eigen site vind je niet?

Stel je zelf eens leuk voor!

Gr Tries


#5

Wij zijn op diverse sites waar het mogelijk is gewoon een oproepje aan het plaatsen voor een maillijst… niks commercieels… gewoon leuk waar iedereen hetzelfde meemaakt op hetzelfde moment…

Jullie hebben hier een rubriek “leuke links” en zodoende heb ik aangenomen dat iedereen daar een leuke link mag plaatsen…
Dat heeft met netjes zijn in mijn ogen dan niets meer te maken…
Maar ik wil mezelf best wel even voorstellen hoor…

Ik ben Thérèse (31 jaar), alleenstaande moeder van een meisje van 4… Momenteel bezig met het zwanger worden van een tweede kindje en ik hoop dat dit in 2006 ook gaat lukken…

Als jullie meer van me willen weten… vraag het me gerust… Ik ben een open boek…

En ik denk dat het helemaal niet verkeerd is om je horizon te verbreden… Je kan best op meerdere plekken gezellig meemailen…
Dat doe ik ook! Wie niet zou ik bijna zeggen…

Liefs,
Therese


#6

Haha, sorry hoor, maar je bent in ieder geval niet op je mondje gevallen

Zal me ook ff voorstellen.
Ik ben dus Bianca, 31 jaar en ik woon samen met mijn vriend en onze 2 kids (Stephan van 4,5 en Kaya van 2 maanden)
Veel plezier op deze gezellige site!

Oja, we mochten gewoon vragen stellen zei je. Nou, komt ie
Je bent een alleenstaande mamma en je wil dit jaar zwanger worden.
Eerste vraag die dan in mij opkomt is natuurlijk: hoe?
Als je geen antwoord wil geven dan gewoon niet doen hoor!!
Maar je was een open boek zei je, vandaar

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 30 Jan 2006 23:30:26


#7

Hihi die Bieb is ook niet op haar mondje gevallen.
Rake vraag Bieb, ben ik ook wel benieuwd naar.

Ik ben trouwens Jolanda, getrouwd met Dennis en we hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.

Welkom hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.


#8

Welkom
Ik ben Heleen 33 getrouwd met Ed en mama van twee prachtige ventjes Robin 2 jaar en Justin 3 maanden
Haha Bieb door de bocht
Maar natuurlijk ben ik ook wel benieuwd hoe je dat gaat doen
veel plezier hier

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin


#9

hihi bieb toch,
maar goed dat jij het vroeg omdat ik het mij ook afvraag hoe het zal gebeuren.

en welkom thérèse, ikzelf ben nog nieuw hier en kan je zeggen het is hier best leuk hoor!

groetjes


#10

nou… er wordt geen antwoord op gegeven, dus ik denk niet dat ze dat wil vertellen bieb!!

[/url]


#11

Ik wil wel antwoord geven hoor… Kwas de link kwijt…

Maar goed… het antwoord op de vraag hoe ik zwanger wil worden… Komt er meteen een vraagje in me op: Hoe worden jullie zwanger??? )))

Ik maak gebruik van een zaaddonor. Het zaad wordt net voor de eisprong ingespoten en dan is het afwachten.
Het klinkt nu heel simpel en eenvoudig… maar dat is het niet… Er komt nogal best wat bij kijken en ik moet er in een cyclus regelmatig voor naar het ziekenhuis…

Maar goed… het fenomeen bestaat al lang… dus ik hoef het denk ik niet verder uit te leggen…
Of toch wel?


#12

Denk dat we dat wel begrijpen…

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)


#13

Dat dacht ik al wel )))


#14

Nou lijkt me een hele procedure.
Ik hoop voor je dat het lukt in 2006.
Veel sterkte ermee, normaal zou ik zeggen veel plezier met ‘klussen’ maar in jouw geval lijkt het me niet echt plezierig, maar je weet waar je het voor doet.
Laat je het ons weten als het is gelukt?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.