Zwanger op latere leeftijd


#1

Hallo iedereen, graag zou ik met een nieuw topic starten. Ik ben een actieve moeder van 2 zoontjes van zes en drie. Toen mijn man en ik trouwden droomden wij altijd van een groot gezin. Door allerlei omstandigheden zijn wij wat later dan gepland aan kinderen begonnen. De tijd vliegt en inmiddels ben ik er 37. Twee gezonde kinderen hebben is natuurlijk bijzonder fijn, maar van een iets groter gezin dromen wij nog steeds. Nog een baby krijgen op je 37ste is natuurlijk nog perfect mogelijk, maar volgens de huisarts kan het wat langer duren vooraleer ik zwanger raak. Zijn er nog meer mama’s op dit forum die na hun 37ste zwanger geworden zijn? Is dit aan te raden?


#2

Herkenbare situatie, ook door omstndigheden pas op mijn 36ste bevallen van ons super boefje. Ook in onze planning ligt een 2e en hier inmiddels ook 37. Heb geen advies voor ja, amders dan als jij je goed voelt en de omstandogheden zijn gezond en goed dan zou er volgens mij geen probleem moeten zijn.
Zie nu dat het 10 maanden geleden gepost is en wie weet is het inmiddels gelukt?