Zwanger of niet?

hoi allemaal,

mijn naam is jessie, 26 jaar, en heb een vraagje. de situatie zit zo:

ik ben in december vorig jaar gestopt met de pil. voor ik de pil nam, menstrueerde ik altijd heel regelmatig, en met de pil dus ook. nu had ik in januari mijn ms gekregen, na een cyclus van 32 dagen. ik had dan ook geteld vanaf dan, 32 dagen, en momenteel ben ik 10 dagen overtijd. dus het is al 42 dagen sinds mijn laatste ms. ze zijn ook nog nooit uitgebleven, ook niet door stress of toestanden. ik heb gisteren een test gedaan, en die was negatief. mijn buikje is wel opgezwollen, maar verder heb ik nergens last van. wie kan mij wat meer info geven?

liefs, jessie

Tjaah, ik weet dat je het misschien niet wil horen, maar je moet gewoon afwachten.
Omdat je er nu extra op gefocust bent, houdt je het misschien onbewust tegen, maar het kan ook evengoed dat je wel zwanger bent.
Ik zou over een paar dagen nog een test doen, en mocht er dan nog niks zijn even langs de HA gaan voor een evt. bloedtest.

Het je nog meer symptomen, of verder nergens last van?
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

hoi Anne,

tja, ik ben enorm moe, en ben wel een pak emotioneler dan een tijd terug, (maar zit niet in een stress-situatie, ik ben iemand wat dat eigenlijk niet zo goed kent, stress… ga nogal luchtig door het leven ) maar verder eigenlijk niets van andere klachten…
groets!

Er zit dan echt niets anders op dan wachten…
Laat je nog wel even weten, als het verandererd, of als je wat weet?

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Spannend!
Er zit inderdaad niets anders op dan toch afwachten (makkelijk gezegd he ). Ik zou over een paar dagen nogmaals een test doen. Het kan zet dat je toch te vroeg getest hebt en het hcg gehalte toch nog niet hoog genoeg was.

Wat betreft de regelmatigheid van je cyclus. Toen ik probeerde zwanger te raken van mijn zoontje was mijn cyclus wisselend van 28-36 dagen, dus het kan best dat het bij jou ook schommeld (al is 42 dagen idd wel wat lang).

Dus over een paar dagen nog maar weer een testen. Hou je ons op de hoogte?

doe ik!
en ja, dat wachten, dat hoort er gewoon bij hè,…

Gewijzigd door - * jessie * op 29 Mar 2010 14:30:25

Toen ik stopte met de pil was mijn eerstvolgende menstruatie ook mooi op tijd. Daarna was de regelmaat echter ver te zoeken. Soms zaten er wel 8 weken tussen.

Ik zou het rustig afwachten. Je lichaam is natuurlijk een tijdje gewent geweest aan de pil. Je lichaam moet eerst ontpillen.
Er is een kans dat je nu niet zwanger bent…en dat je een hele lange cyclus hebt.
Je zou er voor kunnen kiezen…nadat je ongesteld bent geworden om een tijdje te tempen (elke ochtend, liefst zelfde tijd en belangrijk, eerst niet uit bed gaan te plassen. Dus wakker worden en dan tempen)
Aan de hand van het tempen kun je misschien zien wanneer je je eisprong hebt.

Wel spannend allemaal.
Hou je ons op de hoogte