Zwanger niet zwanger

ja ja ik weet het de vraag die iedere vrouw wil weten
ben ik wel of niet zwanger
ik zit nu op dag 28 niet ongi niet zwanger(volgens test)
nou ben ik al een week lang misselijk opgeblazen gevoel erg moe en pijnlijke borsten nou ja pijnlijk raar dit had ik ook bij mijn eerste alleen toen pas rond 6 weken die misselijkheid met mijn ongi nooit gehad??
nou ben ik 4 weken terug gestopt met de pil en 4 dagen daarna werk ik ongi heb mijn ei niet gevoeld dus??? maar deze misselijkheid ken ik wel maar test zegt nee zal ik dan echt veel te vroeg hebben getest ??? wij zijn 2 jaar bezig geweest voor onze eerste dus verwachten niet dat het gelijk raak zou zijn maar voel me nu zo raar ik weet het gewoon niet meer ik heb de goedkope testen dus over een paar dagen kan ik ook wel weer testen maar had denk ik toch stiekem gehoopt.

maar goed wie heeft een idee ???

DDKlaassen

Hoi Daphne,

Ik kan (jammer genoeg) vanaf mijn stoel niet zien of je zwanger bent ja of nee, Ik zou zeggen over een paar dagen als je nog niet ongesteld bent geworden opnieuw een test doen. Is die dan nof negatief dan kun je er denk ik wel vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Het kan best dat je deze maand overslaat.
Hoe was je cyclus toen je de vorige keer stopte met de pil??

Succes

Tja … het zou natuurlijk kunnen… maar over het algemeen, als je een regelmatige cyclus hebt zou je op dag 28 wel een positieve test moeten hebben.

Wij kunnen er hier natuurlijk geen zinnig woord over zeggen… blijft toch even afwachten. Over een paar dagen als je nog steeds niet ongi ben gewoon opnieuw een test doen.

Toen ik stopte met de pil had ik ook allerlei klachten zoals misselijk en duizelig. Was er van overtuigd dat ik zwanger was, en op de test leek zelfs heel heel heel licht een streepje te staan.
Bleek toch niet zo te zijn… waarschijnlijk afkickverschijnselen van de pil ofzo? En dat streepje… misschien omdat er nog wat hormonen van de pil in mn lichaam achtergebleven waren ofzo denk ik dan maar…

Als ik het zo lees denk ik eerlijk gezegd niet dat je zwanger bent. Maar dat het gewoon ontwennen van de pil is. Ik weet inderdaad ook niet hoe dit vorige keer gegaan is? Maar je kan best na het stoppen van de pil een maand of een aantal maanden menstruatie overslaan.
Je kan altijd voor de zekerheid over een weekje ofzo nog een test doen, maar ga jezelf alsjeblieft niet gek maken met om de dag testen en maar hopen dat zwanger tevoorschijn komt. Daar heb je alleen jezelf mee en door stress kan je menstruatie ook wegblijven. En als je TE graag zwanger wil zijn, kan je de menstruatie zelf ook onbewust tegenhouden. Dus hoe moeilijk het ook is probeer het een beetje los te laten.
Sterkte!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie