Zwanger na keizersnede?

hallo
ik heb in november vorig jaar een spoedkeizersnede gehad alles goed verlopen wond snel en goed genezen nu willen mijn vriend en ik nog wel een 2de kindje erbij hoe lang moeten wij wachten tot ik weer zwanger mag worden en heeft iemand er ervaring mee?
groeten sabrina

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

minimaal 6 maanden en het liefst een jaar. Dat is wat mij verteld is na mijn bevalling van Morgan.

Groetjes,

Michèle

Wacht aub minimaal een jaar voordat je weet probeert! Als verpleegkundige heb ik de problemen gezien die voortkomen uit te vroeg zwanger worden na een keizersnede, dat moet je niet willen! Maar november is zo weer in de buurt

oke nja indd is november heel dicht bij hihihi bedankt voor de reacties

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

mij is idd ook vertelt het mag na 6 maanden maar beste is minimaal een jaar wachten. het is bij mij nu 8 maanden geleden maar heb er nog steeds last van. wij willen ook heel graag een 2e kindje en het liefst voor damian 2 is maar voorlopig zit het er nog niet in. daar zal namelijk eerst wat voor moeten gebeuren maar dat lukt niet omdat ik dus nog steeds last heb. weet iemand misschien wat dit kan zijn en hebben jullie daar ook last van (gehad)