Zwanger en naar de tandarts

Volgende week dinsdag heb ik een afspraak bij de tandarts om een gaatje te laten vullen. Dat doe ik altijd met verdoving, heb het een keer zonder gedaan en dat was geen succes. Ik ben dan 6 weken zwanger. Ik hoor van veel mensen dat de verdoving geen kwaad kan maar toch maak ik me er een beetje zorgen over. Ik heb er geen last van, zou het dan niet beter zijn om te wachtten totdat de eerste drie maanden om zijn?

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Al ben je nog maar 6 weken ik zou dit toch aan de tandart voorleggen. Zij weten dit wel. Foto’s maken is zo ie zo uit de bozen dat moet je ECHT NIET DOEN! …

Volgens mij maakt verdoven niet uit, maar wat Miniboy zegt, een foto maken wel. Dat doen ze dan zéker niet. Ik zou het vooraf even vragen, maar denk dat een gaatje vullen geen kwaad kan, aangezien de verdoving plaatselijk is en je niet, zoals bij foto’s maken, met straling te maken hebt.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Third Birthday tickers

Verdoven maakt blijkbaar niet echt uit. Maar gewoon even overleggen met de tandarts als je gerustgesteld wilt worden.

Groetekes, Sje

toen ik van de tweede zwanger ws moest er een kies getrokken worden en indd de verdoving kon geen kwaad! maar ook een foto is er toen gemaakt maar dan met zon zwaar vest aan (lijkt op zon kogelvrije vest van de politie)en dat kon geen kwaad garandeerde de tandarts mij! maar ik was al bijna aan het eind van mijn zwangerschap dus overleg het gewoon even met de tandarts

before you judge me, try hard to love me

Dat foto’s maken hangt idd van het stadium van je zwangerschap af. Ik heb in het verleden nogal eens wortelkanaalbehandelingen nodig gehad, ook tijdens mijn zwangerschap. Walgelijk met die dikke buik in de stoel, ik kreeg het helemaal benauwd!!!
Maar verdoven is dus echt niet gevaarlijk, moet ook wel met een dergelijke behandeling maar eerlijk gezegd; een gaatje vullen kan toch ook wel een keer ZONDER verdoving? Effe op je kiezen bijten, bevallen is pijnlijker!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers