Zwanger en naar de kapper

Hallo allemaal,
Ik ben nu ongeveer een week of 6/7 zwanger van de tweede kleine spruit. Nu heb ik as maandag een afspraak bij de kapper om mijn haar te laten verven, maar hoor de wisselende verhalen. De een die zegt dat het niet zo erg is en de ander die doet net alsof je een misdaad begaat. Wat is jullie mening ?
Gr. Natasja

Ik weet niet beter dan dat in elk geval permanent laten zetten niet mag en over haar verven hoor ik ook wisselende verhalen.

Gewoon even de kapper bellen hoe het zit.

Groetekes, Sje

hey natasje,

GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!! Leuk zeg

Toen ik zwanger was hoorde ik ook die verhalen en liet mijn haar niet verven.
Toen ik dat na de bevaling vroeg aan de kapster zei ze dat dat echt verhalen zijn die uit de wereld moeten!
De verf blijft op je hoofdhuid en er is niks schadelijks aan volgens hun!
Het schijnt een keer op tv te zijn geweest dat het slecht is tijdens zwangerschap maar blijkt dus niet zo te zijn.

Had ik dat maar eerder geweten haha

Geniet van je zwangerschap he !!! Leuk voor demi

groetjes Gytha

ik heb mn haar gewoon geverfd hoor tijdens mijn zwangerschap. En hij doet het prima! Of zou het daar aan liggen dat hij af en toe … ?

Oh nou gelukkig maar. Ik had de kapper gebeld en die vertelde dat het geen kwaad kon, maar dat ze aanraden om je haar niet helemaal blond te verven. Nou dat is gelukkig niet nodig.
Allemaal bedankt

Zijn ze bang, als je je haar helemaal blond verft, dat je de puftechnieken vergeet die je tijdens de bevalling zo hard nodig hebt ofzo?

Groetekes, Sje

hahahahaha
om die reden heb ik mijn haar vlak voor de bevaling wat donkerder geverfd… werkte echt! Pufte hem er in 2 uur uit hahahaha

Kijk, dat bedoel ik dus! Haha!

Groetekes, Sje

!!!

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

Natasja, gefeliciteerd!!! Weer een mooi wonder geschied!! Geniet maar van je zwangerschap!

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.