Zwanger en de waterpokken

Zaterdag hebben Amy en Richard (mijn broertje) hier opgepast, Amy is zwanger…
Zondag op visite geweest bij arno’s nichtje Christel en die is ook zwanger, zou dat kwaad kunnen??
Demi heeft dus sinds gister de waterpokken…
En als ik me niet vergis is ze toch besmettelijk als ze nog geen verschijnselen heeft?

H E L L E P!!

Groetjes Nathalie & Co

Ja, dat klopt voor zover ik weet
Ehm…is er niks over te vinden op internet?
Denk dat het wel ff de moeite waard is om erachter te komen hoe het nou précies zit!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 26 Jan 2006 22:18:56

Dit vond ik er in de gauwigheid over:

Het virus brengt ook voor zwangere vrouwen een risico met zich mee.
Wanneer je tijdens je zwangerschap besmet raakt met de waterpokken, kan dit schadelijk zijn voor je ongeboren kindje.
Als de besmetting vlak voor je bevalling plaatsvindt, kan het zelfs zijn dat je kindje wordt geboren met de waterpokken.
Neem dan ook onmiddellijk contact op met je huisarts of verloskundige, als je tijdens je zwangerschap in aanraking komt met het virus.

Ik heb geen idee hoe lang ze zwanger zijn en of ze zelf al de waterpokken hebben gehad.
Ik zou het ze in ieder geval ff melden dat Demi waarschijnlijk de waterpokken heeft.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 26 Jan 2006 22:30:28

Hai!!

Toen ik zwanger was, en het kindje van een vriendin van mij was zwanger, mocht ik daar ook niet bij in de buurt komen. (had even de dokter gebeld) Het is niet per see erg voor de mama, maar wel voor de ongeboren baby…ben wel benieuwd wat er kan gebeuren, lees nog wel even mee…

Groetjes Charon

Jeetje…

Wel goed om te weten dit! Ze hebben hier nog helemaal geen waterpokken gehad, en 2 van mijn vriendinnen proberen zwanger te worden…je weet maar nooit!!!
Bedankt voor het opfrissen van mijn geheugen!!

Groetjes Charon

quote:
Hai!!

Toen ik zwanger was, en het kindje van een vriendin van mij was zwanger, mocht ik daar ook niet bij in de buurt komen. (had even de dokter gebeld) Het is niet per see erg voor de mama, maar wel voor de ongeboren baby…ben wel benieuwd wat er kan gebeuren, lees nog wel even mee…

Groetjes Charon

Tikfoutje hoop ik

quote:
Ik heb geen idee hoe lang ze zwanger zijn en of ze zelf al de waterpokken hebben gehad. Ik zou het ze in ieder geval ff melden dat Demi waarschijnlijk de waterpokken heeft.

Ik heb al ff gebeld, Amy weet niet of ze het al gehad heeft, en christel heb ik ff gemaild, Amy is 15 april uitgerekend, en Christel is 6 juni uitgerekend, bij Christel ga ik er vanuit dat ze het al gehad heeft eigenlijk, want afgelopen zomer had haar dochtertje ze ook…
Ennee bieb Demi heeft ZEKER waterpokken, tis net een paddestoel zielig zeg, overal jeuk… vooral d’r gezichtje, zelfs op d’r ooglid…

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 26 Jan 2006 22:39:35

Oeps!! Dat zou wel erg zijn…

“het kindje van een vriendin van mij was zwanger” moet dus zijn: “het kindje van een vriendin van mij de waterpokken had…”

HAHA

Groetjes Charon

nou,is dat wat dan!!!
dus de zwangeren naar de huisarts.

enne…demi beterschap meisje.
niet fijn hoor die jeuk!!!

groetjes christa mama van diantha

[URL=http://imageshack.us][/URL]