Zwanger en blij

ik ben vandaag 9 weken zwanger maar heb dus nog een hele weg af te leggen he ik hoop dat alles goed blijft verlopen en uiteindelijk een trose mama kan worden vele groetjes sylvia

Proficiat Sylvia, Het is een prachtige tijd.

Mijn dochter is net 6 maanden geworden en als ik naar haar kijk dan denk ik, wat een wonder.

Toen ik zwanger van haar was heb ik een dagboek bijgehouden, Zodat ik al mijn gevoelens kon opschrijven. Ik ben echt tevreden dat ik dit heb gedaan.

Ik voelde me ook ontzettend blij toen ik zwanger was, iedereen moest mijn buikje zien. Zelfs al zag je nog niets liep ik rond met mijn buik vooruit.

Nogmaals proficiat, en geniet van deze tijd.

hallow ik zou je eerst willen feliceteren met je zwangerschap!Ik ben een meisje van 14 jaar en ik doe de richting stw en ik heb als opdracht gekregen om een werkje te maken rond de bevalling en de lichamelijk ontwkkeling van de prenatale fase.Mischien kun jij mij daar een beetje bij helpen.

vriendelijk groeten annelies

lieve annelies

ik zou je heel graag willen helpen maar wat kan ik voor jou doen wat moet je juist weten ?

ik ben nu ondertussen al 35 weken ver

en ben uitgerekend op 12/11/2003

laat me nog iets weten en ik zal je antwoorden op al je vragen

groetjes sylvia

hallo

sorry dat ik u nu pas antwoord maar ik heb het de laatste tijd nogal druk gehad

ik hou ook een dagboek bij maar daar noteer ik niet alle dagen iets in

enkel als er iets veranderd of als ik iets te vertellen heb de grote lijnen dus maar ik ben ook blij dat ik dat doe zal een mooie herinering zijn

binnen een grote maand is het zover ik zal blij zijn als ik mijn kleine spruit in mijn armen kunnen houden

vele groetjes sylvia

hallo sylvia

ik ben sarah en ben 21j ik ben donderdag 6weken zwanger

ik heb nl kinderverzorging gedaan dus als je een paar vraagjes hebt ben je altijd welkom.

ik ben nl zwanger van mn eerste kindje en ben echt super gelukkig.

maar idd het is nog een lange weg om af te legge.

grts