Ik ben Jenny ik ben 17 jaar en ben net voordat ik met mijn opleiding verzorgende zou beginnen er achter gekomen dat ik zwanger was. dat was natuurlijk schrikken… want de eerste maand wel ongesteld geweest 2 maand een klein gedeelte en toen begon ik te denken en een test gehaald. hetbleek zo te wezen maar wou het niet geloven en dat doe je opdat moment ookniet…wel gelijk tegen me vriendd gezegd… zou graag met mensen willen praten die hetzelfde hebben meegemaakt of mensen die er nu ook in zitten om van iedereen wat informatie tewinnen dat natuurlijk erg handig is op je 17de want dan verw8 je natuurlijk nog geen kind…
Zwanger 17
ja mijn ouders weten het en waren der eerst niet zo blij mee. mijn moeder is er nu aan gewend en vind het prima is ook al echt bezig bij alle winkels te kijken van dit en dat is leuk maar mijn vader is een verhaal apart ik weet niet hoe hij denkt hierover ja eerst wel eerst vond ie ut maar niks maar hij zegt er helemaal niksmeer overmaar wel gezgd dat ie er zal zijn als dat nodig is en ja dat is al heel wat…
mijn vriend is 19… zeii eerst dat ik abortus moest laten doen… na een heel weekend dat in me hoofd te proppen was ik blij dat het zondag was en dat ie weer thuis zou slapen dat ik zelf nog even rustig na kon denken…dinsdags heb ik ut toen aan me zus vertelt en er heel goed over gepraat en toen wist ik zeker dat het blijven moest…die avond heb ik me vriend ook nog opgebeld dat ik met um praten moest. enheb gezegd dat ik het wou houden …hij had toen ook nog naged8 gelukkig en hij zeii we gaan der voor… maar eerst moeten we het met onze ouders bespreken en we hebben het de volgende dag aan onze ouders vertelt… mag ik dan ook vragen hoe jou vriend en ouders er eerst over dachhten en de school(of ben je niet meer naar school geweest) hoe was het om als 17 jarig meisje in het dorp te lopen en iedereen keeek je aan …?? of was dat niet zoo??
jaah ik mag gelukig mijn opleiding ook af maken ben nu bezig met het eerste jaar verzorgende… en ja mijn moeder zal ook veel gaan oppassen maar ook me zus wou oppassen en me vriend ze moeder… dus de oppas is al geregeld gelukkig…
HOI HOI,
ik ben brenda 20 jaar en heb een dochter van 2 jaar, ik kan niet echt veel aanvullen. Maar ga ervoor weet zeker dat je een goede moeder wordt
Liefs en dikke kus brenda en charissa