Zwaar onderwerp

dag lieve dames ,
ik heb een tijd geleden al mee geprikt met jullie , was meerdere malen zwanger maar het eindigde elke keer op een miskraam.

nu zijn wij voor ondrezoek in het ziekenhuis geweest en blijkt dat ik niet zwanger zal kunnen worden , mijn lichaam wil en kan het niet .

het risico dat ik door mijn ziekte er onder door ga is 90 procent , ik heb namelijk zenuw uitval , ik heb een hlaf jaar niet kunnen lopen maar ben nu weer op de been .

bij een zwangerschap zal mijn lichaam ontstekingen aanmaken in de zenuwen en zal ik weer in een rolstoel terecht komen , niet echt handig met een kleine smurf.

nu wilde ik vragen of er iemand bekend is met draagmoeders ? , het is voor ons de enige optie om een kindje vanonszelf te krijgen .

weten jullie misschien hoe dit werkt ? wat komt er allemaaal bij kijken ?

een zus heb ik niet , in mijn familie zijn de vrouwenallemaal te oud hiervoor , mijn schoonzus is een carriere vrouw dus die zal dat ook niet zien zitten .

ik voel me zo dood ongelukkig , de kinderwens in zo vreselijk enorm groot , vorig jaar hebben we een huis gekocht , gelijk een baby kamer gemaakt en nu blijkt dus dat het gewoon te gevaarlijk is voor mij om een kindje te dragen .

hoe vind ik een geschikte draagmoeder ? je plukt zeniet van de straat ? hoe vind ik iemand , een eerlijke lieve vrouw die dee wend voor ons uit kan laten komen ?

weet iemand hier raad mee ?

alvast bedankt

Misschien kun je het hier eens met je huisarts over hebben? Warschijnlijk kan hij wel een en ander aan informatie geven.

Als je eens Google’t kun je misschien ook meer informatie vinden van hoe en wat.

Het is in iedergeval een heftig verhaal en ik hoop dat jullie er uit zullen komen! Veel succes met het uitzoeken en hopelijk wordt het wat. Laat je ons weten hoe het allemaal bij jullie gaat?

Begin met je ha. Niet dat je op internet niet iets kan vinden. Maar waarschijnlijk vind je te veel. Dit is natuurlijk iets waar je heel veel bij komt kijken en waar je goede begeleiding en afspraken in moet maken.

Heel veel sterkte en succes en laat inderdaad eens wat horen hoe het gaat.

Groetjes,

Michèle

Ik zou inderdaad ook contact opnemen met de huisarts. Of met de gynaecoloog bij wie je tot nu toe onder behandeling bent.
Alle sterkte.

Groetekes, Sje

Pfff dat is niet niks wat je vertelt zeg
EN voor de rest ben ik het met de andere eens huisarts of gyn
Heel veel sterkte

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ik zou net als de anderen idd voor de huisarts kiezen. Heel veel sterkte en ik hoop voor jullie dat het allemaal goed gaat komen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

oef dat is wel een klap zeg, ik hoop dat je via je huisarts of gynecoloog een draagmoeder kan vinden. Heel veel sterkte en succes.

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker

hallo ,
bedankt voor jullie reacties .
het punt is dat een gyn of huisarts niets voor mij kunnen doen , een draag moeder vinden moet je zelf doen , daarna kan je pas verder alles regelen met het ziekehuis.
dat is het probleem niet , een draagmoeder vinden , dat is het proibleem .
eerst bij familie maar die zijn allemaal te oud , vriendinnen hebben allemaal nog een kinderwens die ze eerst willen vervullen , logisch ook wel.
ik zal het verder weg moeten zoeken , maar hoe vind je iemand die dit voor ons wil doien , ik heb de moed al opgegeven , er zijn wel vrouwen die het doen maar er zijn nog veel meer vrouwen die een draag moeder zoeken .
we hebben al een jaar gezocht omdat we toch wel e=het ideee hadden die nodig te hebben , nu we het zeker weten beseffen we ook dat de kans klein is dat we die vinden .
het is verschrikkelijk ,
voelen ons leeg en machteloos!

Hé,

Kijk maar eens op deze link, volgens mij heb je daar wel iets aan. Succes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker