dag lieve dames ,
ik heb een tijd geleden al mee geprikt met jullie , was meerdere malen zwanger maar het eindigde elke keer op een miskraam.
nu zijn wij voor ondrezoek in het ziekenhuis geweest en blijkt dat ik niet zwanger zal kunnen worden , mijn lichaam wil en kan het niet .
het risico dat ik door mijn ziekte er onder door ga is 90 procent , ik heb namelijk zenuw uitval , ik heb een hlaf jaar niet kunnen lopen maar ben nu weer op de been .
bij een zwangerschap zal mijn lichaam ontstekingen aanmaken in de zenuwen en zal ik weer in een rolstoel terecht komen , niet echt handig met een kleine smurf.
nu wilde ik vragen of er iemand bekend is met draagmoeders ? , het is voor ons de enige optie om een kindje vanonszelf te krijgen .
weten jullie misschien hoe dit werkt ? wat komt er allemaaal bij kijken ?
een zus heb ik niet , in mijn familie zijn de vrouwenallemaal te oud hiervoor , mijn schoonzus is een carriere vrouw dus die zal dat ook niet zien zitten .
ik voel me zo dood ongelukkig , de kinderwens in zo vreselijk enorm groot , vorig jaar hebben we een huis gekocht , gelijk een baby kamer gemaakt en nu blijkt dus dat het gewoon te gevaarlijk is voor mij om een kindje te dragen .
hoe vind ik een geschikte draagmoeder ? je plukt zeniet van de straat ? hoe vind ik iemand , een eerlijke lieve vrouw die dee wend voor ons uit kan laten komen ?
weet iemand hier raad mee ?
alvast bedankt