Ha Debbie,
Wat een getob is dat geweest zeg!!! Kan ik me inderdaad beter voorstellen dat je echt met je handen in het haar zit dan. En zeker bang ben dat het weer gaat beginnen of dat je verkeerd op hem reageer.
Wat een onderzoeken zeg!! En wat een pittig ventje…
Ik denk dat het voor jezelf goed is om dan per situatie een soort van grens voor hem te stellen. Misschien is het dan juist inderdaad goed om niet op hem te reageren. Heb je de box nog staan of niet? Misschien is het wat als hij echt “zeurderig” is, om hem daar dan in te zetten, of een ander plekje dat een soort tot-rust-kom-plek kan worden. een paar woordjes of niets tegen hem zeggen, oppakken (rustig natuurlijk
) en als hij dan rustiger wordt of is, hem weer positief aandacht geven.
Eerlijk gezegd weet ik ook niet of het werkt met een kindje van 10 maanden, maar vaak begrijpen ze meer dan je denkt. En proberen kan altijd hè ![]()
Na al die onderzoeken en bezoeken, zou ik ook nog zeggen, blijf toch overal rekening mee houden. Als je zelf het gevoel hebt dat er iets niet klopt, moet je daar echt wel iets mee hoor!! Al hebben er al zoveel mensen naar Robin gekeken, wie weet ziet een ander toch wel wat, wat die anderen misschien over het hoofd hebben gezien… Eerlijk gezegd (ik ken Robin natuurlijk niet hè) denk ik zelf haast dat er toch meer aan de hand moet zijn. Ik kan me niet voorstellen dat een kind zo vreselijk moet huilen enzovoorts omdat hij meer wil dan dat ie kan, vooral dat 9 maanden lang. Af en toe kan dat wel, maar zo lang!!!
En dat eiwitgehalte, kunnen of doen ze daar iets mee? Of is dat verder niet van belang?
Pff… 'k krijg echt bewondering voor je hoor!!! Daarom, ik hoop dat je wat aan deze tips heb, maar het zijn en blijven tips. En waarschijnlijk zul je daar zelf ook weleens niet goed van worden. Maar kijk wat je er mee kunt, en als je er niets mee kunt, vergeet t dan oké ![]()
Sterkte ermee!!
Groetjes